پربازدیدترین ها

کد خبر: 6507 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق؛

شاخص‌های ارتقای رتبه دانشگاه ها، تقویت می شوند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق با بیان اینکه دانشگاه محقق در نظام رده بندی سایماگو رتبه 48 کشوری را کسب کرده است؛باید برای ارتقای رتبه های دانشگاه تلاش کنیم.

شاخص‌های ارتقای رتبه دانشگاه ها، تقویت می شوند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ابوالفضل بضاعت پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق در گفتگو با خبرنگاران به بیان عوامل موثر در ارتقای رتبه بندی دانشگاه ها در نظام رده بندی سایماگو پرداخت و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در نظام رده بندی سایماگو بین سال های 2010 تا سال 2018 رتبه 48 کشوری را داشته است و باید برای ارتقای رتبه های دانشگاه تلاش بیشتری کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به شاخصه های موثر در رتبه بندی ISC اشاره کرد و گفت: در این رتبه بندی، پژوهش 58 درصد، آموزش 28 درصد، وجهه بین المللی 10 درصد، تسهیلات و امکانات 2 درصد و فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و صنعتی 2 درصد تاثیرگذار هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق در پایان سخنان خود به راه کارهای ارتقای رتبه دانشگاه محقق اشاره کرد و گفت: باید در زمینه جذب دانشجوی بین المللی، افزایش نسبت دانشجویان بین المللی نسبت به دانشجویان داخلی و افزایش هیات علمی بین المللی نسبت به هیات علمی داخلی تلاش کنیم.

انتهای پیام/