کد خبر: 6494 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸

نماینده ولی فقیه در استان دردیدار از مناطق عملیاتی شمالغرب؛

دشمن جرأت نزدیک شدن به مرز‌های کشور و توان مقابله با ملت ایران را ندارد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: امروز برای ما عزت بزرگی است که دشمن جرأت نزدیک شدن به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران و توان مقابله با رزمندگان ایران را ندارد .

دشمن جرأت نزدیک شدن به مرز‌های کشور و توان مقابله با ملت ایران را ندارد

به گزارش ابصارخبر به نقل از  خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی طی بازدید از پایگاه ها و دیدار با رزمندگان تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور، تصریح کرد: توفیقی گشت در حضور استاندار استان اردبیل،فرماندار اردبیل و معاونین استاندار و فرماندهان و مسئولان سپاه و تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مناطق مرزی شمالغرب کشور حضور داشته باشیم و از نزدیک شاهد اقدامات موثر و فعالیت ها و رشادت های رزمندگان اسلام در این مرزها باشیم و از طرف اهالی و امت اردبیل عرض ادب و تشکر نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: حضور اشرار، پ.ک.ک، کوموله و دموکرات در آن طرف مرزها مشاهده می شود و اگر رزمندگان عزیز ما از مرزهای کشور حفاظت نکنند امنیت کشور در معرض خطر قرار خواهد گرفت و جنایات بزرگی روی خواهد داد و همچون دوران دفاع مقدس امنیت جانی بسیاری از مردم مومن،مسلمان و امت کشور در خطر خواهد افتاد.

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: مسئولان ما بایستی در این مناطق حضور داشته باشند تا از نزدیک شاهد چگونگی امنیت کشور و دفاع از مرزهای کشور باشند و ببینید که امنیت در کشور چگونه با هزینه سنگین که جوانان ما و عزیزان ما در این مسیر جان خود را در مقابل اشرار و برای امنیت کشور سپر کرده اند تامین می شود.

دشمن جرأت نزدیک شدن به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران و توان مقابله با ملت ایران را ندارد

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز برای ما عزت بزرگی است که دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران و توان مقابله با رزمندگان و ملت ایران را ندارد در حالی که مرزهای ما بدون حائل و بدون سیم خاردار می باشد و اگر رزمندگان و مرزبانان ما در این مناطق حضور نداشته باشند دشمنان در کشور به جنایات بزرگی دست خواهند زد.

وی بیان کرد: خدا را بسیار شاکریم در طول تاریخ اجداد ما توانسته اند حافظ خاک و کشور ما باشند و امروز یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران این است که خاک کشور و عزت کشور را به خوبی حفظ و نگه داری کرده است و اگر آرمان های جمهوری اسلامی ایران نبود امروز کشور در حال سقوط بود.

آیت الله عاملی با بیان اینکه با حاکمیت ملی ،اقتدار، وحدت، اتحاد و روحیه حماسی توانسته ایم دشمنان خود را مایوس نمایم، گفت: یأس و نا امیدی دشمنان ایران مرهون اقتدار و حضور رزمندگان کشور در مرزها است که توانسته اند عزت و  سربلندی کشور را حفظ نمایند و دشمنان را به سوی یاس و نا امیدی ببرند.

دشمن جرأت نزدیک شدن به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران و توان مقابله با ملت ایران را ندارد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: مایه مباهات است که رزمندگانی از استان اردبیل و همینطور از مرزبانان عزیز در مرزهای شمالغرب کشور حضور دارند و حافظ خاک کشور ، دین و ناموس ما هستند و کاش توفیقی برای ما فراهم گردد تا بتوانیم در لباس مرزبانان و دکنار این عزیزان رزمنده حافظ مرزها باشیم و نسبت به خدمت کشور در این شرایط انجام وظیفه کنیم.

اتحاد و یکپارچگی در داخل کشور  پیام حضور مرزبانان و رزمندگان سپاه در مرزهای کشور است

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل نیز در بازدید از پایگاه های مرزی تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در شمالغرب کشور گفت: بازدید امروز از پایگاه های مرزی و دیدار با رزمندگان و مرزبانان میهن اسلامی یک توفیقی بود تا رشادت ها و فعالیت های رزمندگان تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل را در مزهای شمالغرب کشور از نزدیک ببینیم  و از آنها به پاس فعالیت های شبانه روزی و حفاظت از این مرزها تشکر و قدردانی کنیم.

بهنامجو اظهار داشت: روحیه بسیار بالای این عزیزان مایه دلگرمی برای ما مسئولین است و دفاع و حفاظت از مرزهای کشور و امنیت پایدار که برای کشور به ارمغان آورده است و فعالیت ها و کارهای ما در کشور به خوبی پیش می رود به تبعه این امنیت ها است.

وی تصریح کرد: امروز حضور مرزبانان و رزمندگان سپاه در مرزهای کشور یک پیام است که ما در داخل کشور بایستی با دست به دست هم دادن و با اتحاد و همدلی و یا یکپارچکی کامل بتوانیم در توسعه کشور قدم های بزرگ و اساسی برداریم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امنیت پایدار مرزهای شمالغرب کشور و نا امنی های خاورمیانه نشان از قدرت، استحکام و نفوذ ناپذیری کشور عزیزمان به برکت ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام دارد.

امنیت ایران عزیزمان در قلب بحرانی جهان ، قدرت های جهانی را به چالش کشانده است و این به چالش کشیدن ها مرهون رشادت شهدای عزیزمان در دورا هشت سال دفاع مقدس، چه شهدای مرزی و مدافعان حرم است.

امنیت شمال غرب ایران امنیتی بی بدیل است که با ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان در مرتفع ترین ارتفاعات شمالغرب به دست آمده است.

گزارش از: سید ساجد یعقوبی