کد خبر: 6478 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱

اعزام دومین کاروان راهیان نور دانشجویی استان به غرب

دومین کاروان راهیان نور دانشجویی استان متشکل از 200 دانشجوی خواهر با حضور مسئولین دانشگاه ها و بسیج از مقابل مرکز آموزشی شهید پیرزاده به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.

اعزام دومین کاروان راهیان نور دانشجویی استان به غرب

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز دومین کاروان راهیان نور دانشجویی استان متشکل از 200 دانشجوی خواهر با حضور مسئولین دانشگاه ها و بسیج و سخنرانی داریوش لطیفی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و سرهنگ عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) از مقابل مرکز آموزشی شهید پیرزاده به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ عبدی معاون همانگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان در مراسم بدرقه ضمن گرامیداشت ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی غرب کشور به تشریح یادمان های این منطقه پرداخت و گفت: امیدواریم دانشجویان بتوانند با حضور در این مناطق ره توشه های معنوی مناسبی جهت ادادمه مسیر زندگی برای خود ذخیره کنند.

وی در ادامه سخنان خود به اهداف برگزاری اردوهای معنوی راهیان نور پرداخت و گفت:برای سفر بای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  و زنده نگه داشتن مجاهدت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس بین نسل جوان برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استاندر بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های عصر حاضر اشاره کرد و گفت: در ای عصر که هر امت،ملت و کشوری که بهره ای از فرهنگ ایثار و شهادت نداشته باشد قادر به حفظ موجودیت خود نخواهد شد.

وی فرهنگ اصیل اسلامی را یاداور شد و گفت: شهدای گرانقدر با تقدیم جن خود کار حسینی کردند و انتظار می روند آنهایی که توفیق شهادت نصیبشان نشده است نیز با تداوم راه شهدا و تلاش های حسینی کشور را در تحقق ارمان های انقلاب یاری کنند.

عبدی از  مراسمات ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا چون یادواره ها و راهیان نور بعنوان یکی از راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان نام برد و گفت:ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا علی رغم تهاجمات بی امان دشمنان اسلام به باورها و اعتقادات نسل جوان، هویت واقعی آنها فراموش نشود.