کد خبر: 6472 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳

رئیس مرکز فرهنگی آموزشی سما:

50 محصول دانش بنيان در سال آينده رونمايي مي شود

رئیس مرکز فرهنگی آموزشی سما واحد اردبيل از رونمايي و بهره برداري 50 محصول دانش بنيان در سال آينده خبر داد و گفت:كف پوش، ديوار و كيت سما از جمله محصولات جدید پژوهشگران این واحد آموزشی است.

50 محصول دانش بنيان در سال آينده رونمايي مي شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، محمد اثني عشري رئیس مرکز فرهنگی آموزشی سما واحد اردبيل در گفتگو با خبرنگار ما از رونمايي و بهره برداري 50 محصول دانش بنيان در سال آينده خبر داد و گفت:كف پوش، ديوار و كيت سما از جمله محصولات جدید پژوهشگران این واحد آموزشی است.

وي از تحقیقات پژوهشگران این واحد آموزشی بر روي 10 كار مهم اقتصادي خبر داد و گفت: تاكنون 110 ميليون تومان درآمد داشتيم و در سال آينده امیدواریم این مقدار به دو برابر برسد و با اين روند 25 تا 30 درصد از وابستگي به درآمدهاي شهريه اي كاهش مي يابد.

اثني عشري به فعالیت های آموزشی و درآمدزایی این مرکز نیز اشاره کرد و گفت: امسال 5 مدرسه را افتتاح و در سال آينده نيز 50مدرسه ديگر فعاليت خود را آغاز مي كند.

وي با بیان اینکه ما روي مدارس بازي محور كار مي كنيم گفت: تاکنون مجوز 30 كارگاه در این خصوص را اخذ كرده ايم و با افتخار اعلام مي كنيم كه ركورد ثبت نام در 10 سال گذشته شكسته شد.

رئیس مرکز فرهنگی آموزشی سما واحد اردبيل در پایان سخنان خود تصریح کرد:كار بر روي مركز SCD و كارگاه هاي مجهز هوش مصنوعي از ديگر فعاليت هاي اين مركز است.

انتهای پیام/