کد خبر: 6456 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل؛

مشارکت خیرین برای کاهش نگرانی‌های دانشجویان ستودنی است

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود تا تنها دغدغه دانشجویان آموزش و تحصیل باشد گفت: مشارکت خیرین برای کاهش نگرانی‌های دانشجویان ستودنی است.

مشارکت خیرین برای کاهش نگرانی‌های دانشجویان ستودنی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، اسحاق رسولي رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در مراسم كلنگ زني دمين دانشجوسراي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل گفت:باید شرایطی در دانشگاه‌ها فراهم شود که تنها دغدغه دانشجویان آموزش و تحصیل باشد و با توجه به محدودیت منابع دانشگاه‌ها، مشارکت خیران برای کاهش نگرانی‌های دانشجویان و خانواده‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

وي با بیان اینکه مشارکت انسان‌های فرهیخته‌ای که با جان و دل به فکر دیگران هستند و برای هموار کردن مسیر توسعه علمی کشور ایثارگری می‌کنند شایسته تقدیر است، گفت: اقدام مرتضی وهاب‌زاده خیر خوابگاه ساز برای احداث این خوابگاه دانشجویی در اردبیل بسیار ارزشمند است.

رسولي تقدیر از انسان‌هایی را که در تلاش برای کاهش آلام و سختی‌ها و تبدیل آن به شیرینی‌های وصف‌ناپذیر هستند یک وظیفه عمومی دانست و گفت: در شرایط کنونی بیشتر از هر مقطع دیگری نیازمند مشارکت خیران در امور علمی هستیم.

وی افزود: جوامعی که مسیر پیشرفت علمی را به شکل صحیحی طی می‌کنند با برخورداری از روحیه والای اخلاقی در کنار عقلانیت حاکم در جامعه برای پیاده‌ سازی سیاست‌ های راهبردی خود تلاش مضاعف کرده و روحیه خستگی‌ناپذیر بودن و خرسندی از پیشبرد اهداف در دیدگان چنین افرادی موج خواهد زد.

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل  در پایان سخنان خود به احداث دومین خوابگاه خیری این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این خوابگاه دانشجویی در سه طبقه و با زیربنای 800 متر مربع برای استفاده دانشجویان غیر بومی رشته های علوم پزشکی ساخته می شود.

انتهای پیام/