پربازدیدترین ها

کد خبر: 6455 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷

نماینده ولی‌فقیه در استان؛

وقف‌های علمی نباید به ورطه فراموشی سپرده شود

نماینده ولی‌فقیه در استان اقتدار علمی را اساس پیشرفت‌ جوامع دانست و گفت: مشارکت در امور خیریه مانند وقف‌های علمی نباید به ورطه فراموشی سپرده شود.

وقف‌های علمی نباید به ورطه فراموشی سپرده شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم کلنگ زنی دومين دانشجوسراي خيري دانشگاه آزاد اقتدار علمی را اساس پیشرفت‌ جوامع دانست و گفت: از اینکه قسمت عمده کارهای خیر و احسان‌های انجام گرفته در نوع مادی خلاصه شده بسیار غصه می‌خورم چونکه مشارکت در امور خیریه ای چون وقف‌های علمی نباید به ورطه فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه مشارکت در امور خیرخواهانه علمی، جریان شایسته الگوسازی برای ورود هر چه مناسب تر خیّران به این حوزه مهم است،خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار کشورها به اقتدار علمی وابسته بوده و دولت‌هایی که در تولید دانش جهانی سهم بیشتری را داشته باشند در مدیریت جهان نیز با قدرت و توان بیشتری وارد عمل شده و خواهند توانست اهداف خود را در مواجهه با کشورهای ضعیف‌تر پیاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبيل در پایان سخنان خود تصریح کرد: هر جامعه‌ای که از قافله علمی عقب بماند، اسیر توطئه‌های شوم دشمنان و کشورهای قدرتمندی خواهد بود که به دنبال تسلط بر کشورهای دیگر و بهره‌مندی از منابع موجود ملت‌ها هستند.

انتهای پیام/