کد خبر: 6448 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶

دفتر تحقیق استان اردبیل به رتبه سوم کشوری رسید

دفتر تحقیق استان اردبیل در هفدهمین نشست هم اندیشی مسئولین دفاتر تحقیق استانی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بر اساس ارزیابی سال 95-96، موفق به کسب رتبه سوم شد.

دفتر تحقیق استان اردبیل به رتبه سوم کشوری رسید

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه،در هفدهمین نشست هم اندیشی مسئولین دفاتر تحقیق استانی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بر اساس ارزیابی سال 95-96، دفتر تحقیق استان اردبیل موفق به کسب رتبه سوم شده است.
در لوح اهدایی محمد رضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به داریوش لطیفی مسئول دفتر تحقیق استان اردبیل آمده است: نظر به اینکه مجموعه تحت مدیریت جنابعالی با به کار گیری همت و تلاش و همکاری صادقانه در دفتر تحقیق استان اردبیل؛ بر اساس ارزیابی های صورت گرفته موفق به کسب «رتبه سوم در سال 96» در تحقق اهداف این مرکز گردیده است،

بر خود لازم می دانم از تلاش های شما و همکاران متعهدتان در طول این مدت صمیمانه سپاسگزاری نموده و موفقیت روز افزون شما را در خدمت به جامعه آموزش عالی از خداوند متعال مسئلت نمایم. امید است این الگو بتواند در انگیزش رغبت های سایر همکاران موثر افتد.

انتهای پیام/