کد خبر: 6422 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان:

100دانشجوی‌اردبیلی‌درطرح‌ضیافت‌رضوی‌شرکت‌می‌کنند

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان از برگزاری دوره معرفت افزایی ضیافت رضوی در مشهد مقدس خبرداد و گفت: 100نفر از دانشجویان اردبیل در طرح ضیافت رضوی حاضر خواهند شد.

100دانشجوی‌اردبیلی‌درطرح‌ضیافت‌رضوی‌شرکت‌می‌کنند

به گزارش خبرنگارابصارخبر، حجت‌الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان از اعزام دانشجویان اردبیلی به طرح ضیافت رضوی خبرداد و گفت: 100 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل به ضیافت رضوی اعزام می‌شوند.

حسنی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات این طرح معنوی پرداخت و گفت: این برنامه ویژه فعالان دانشجوی انقلابی اعم از دبیران تشکل‌ها، کانون‌ها و فعالان شورای مرکزی آن‌ها با ماهیت آموزشی و معرفتی به صورت متمرکز در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مدت زمان این دورۀ آموزشی 5 روز و در نیمۀ اول شهریور ماه در دو گروه برادران و خواهران  برگزار می‌شود و دانشجویان اعزامی در محل‌های اسکان مجزا از برنامه‌های اردو استفاده خواهند نمود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از نحوۀ ثبت نام دانشجویان انقلابی در این دوره ضیافت رضوی خبر داد و تشریح کرد: ضروری است دانشجویان پیش از آغاز دورۀ آموزشی، دورۀ مختصری از دروس آموزش مجازی دانشگاهیان را به عنوان پیش‌نیاز و مقدمات ضروری شرکت در این اردو را بگذرانند.

انتهای پیام/