کد خبر: 6314 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸

رئیس دانشگاه فرهنگیان اردبیل؛

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان دو برابر می شود

رئیس دانشگاه فرهنگیان اردبیل در جمع خبرنگاران به نقش مهم تعلیم و تربیت در نظام و کشور اشاره کرد و گفت:با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان سعی خواهد شد تا حداکثر نیاز آموزش و پرورش از این طریق تامین شود.

 پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان دو برابر می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، رضا عبدی رئیس امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به وظیفه ذاتی دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این دانشگاه محل تربیت دانشجو معلمان برای نسل‌های آینده است. ,d  وی با بیان اینکه توسعه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی جزء اولویت‌های این دانشگاه است، گفت: از همین رو برنامه محفل انس با قرآن در ماه رمضان نیز در راستای توسعه مباحث فرهنگی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: سعی بر این است که در کنار برنامه‌های فرهنگی و آموزشی داخل دانشگاه هر دو ماه یک بار برنامه‌ای فرهنگی برای تمام دانشجویان این دانشگاه با حضور سخنرانان برجسته کشوری برگزار شود.

عبدی هدف از اجرای این برنامه را ارتقای توانمندی‌های فرهنگی دانشجویان جهت ایفای نقش آینده خود در تربیت فرزندان مومن و متعهد برای کشور  عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 750 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل مشغول به تحصیل هستند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در سال تحصیلی پیش‌رو برنامه‌ریزی بر این است که تحولی در تعداد دانشجویان این دانشگاه ایجاد شود تا حداکثر نیاز آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان تأمین شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان در آینده نزدیک حداقل با افزایش دو برابری پذیرش دانشجو در این دانشگاه مواجه خواهد بود.