کد خبر: 6260 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶

به مناسبت روز معلم برگزار شد؛

آیین تجلیل از نومعلمان و دانشجومعلمان برتراستان+تصاویر

آیین تجلیل از نومعلمان و دانشجومعلمان برتر و نیز اساتید پیش­کسوت دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل آموزش و پرورش در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد

آیین تجلیل از نومعلمان و دانشجومعلمان برتراستان+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز آیین تجلیل از نومعلمان و دانشجومعلمان برتر و نیز اساتید پیش­کسوت دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل آموزش و پرورش در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد

آیت الله حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضمن عرض تبریک هفته معلم،گفت: خداوند متعال این جوانان را برای تعلیم و تربیت انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه کار تعلیم و تربیت از قدسیتی برخوردار است که در هیچ سمتی و فعالیتی نیست، گفت: جامعه ی بدون معلم جامعه تاریک و تلخی خواهد بود چونکه تعلیم و تربیت خدمت  به نهایت خلقت است و نهایت خلقت نیز هدایت است و لذا تمام ذرات عالم خودشان را مدیون معلم می دانند و تمام ذرات عالم نیز بر معلم خیّر، استغفار می کنند.

رضا عبدی  مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان نیز در این همایش، با بیان اینکه داشتن فردایی بهتر آرزوی هر انسان است و برای ایجاد آن روز زیبا کافی است،گفت:ما باید یک اصل را از دل  و جان باور کنیم و آن این است که آن فردای  زیبا، که در آن،  جامعه توسعه یافته و شهروندان آن مسئولیت شناس و مسئولیت پذیرو بالنده باشند را ما باید خودمان بسازیم. این یک اصل مهم و اساسی است چونکه هیچ بیگانه ای دلسوز ما نبوده و نخواهد بود. 

وی با بیان اینکه ما در دانشگاه فرهنگیان وظیفه خود می دانیم که بر پایه همان اصل عمل کنیم، خاطرنشان کرد: همه باید برای ایجاد چنین بستری تلاش مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام/