کد خبر: 6249 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳

بیانیه بسیج دانشجویی اردبیل به مناسبت روز نکبت

رژیم صهیونیستی در طول 70 سال گذشته، به لطف پشتیبانی استکبار جهانی و شیوخ خود فروخته و مرتجع عرب ، با کشتارهای فجیع و تصرف و ویران کردن اراضی و مناطق مسکونی فلسطینیان،خون هزاران کودک و زن و نوجوان و جوان بی گناه فلسطینی را به ناحق ریخته است.

بیانیه بسیج دانشجویی اردبیل به مناسبت روز نکبت

به گزارش ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل به مناسبت روز نکبت با صدور بیانیه ای ضمن اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، بر تداوم مقاومت ملت فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف تاکید نموده و از دولت های مسلمان و کشورهای عضو کنفرانس اسلامی می خواهد با اتخاذ تدابیر قاطع در محکومیت تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی، بر حق قانونی ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل فلسطینی، اقدامات جدی انجام دهند.

70 سال پیش در چنین روزی و بر اساس اندیشه های تئودور هرتزل مبنی بر تشکیل سرزمین واحد یهود، رژیم مجعول و نامشروع اسرائیل پا بر عرصه ی وجود گذاشت.

در چنین روزی(14 می 1948) بود که با تأسیس این رژیم منحوس و مجعول و به رسمیت شناختن آن توسط آمریکا و متحدان آن، آرامش از چشمان فلسطینیان گرفته شد و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین در سایه سکوت ننگین کشورهای عربی و مدعی حقوق بشر و دموکراسی آغاز شد.

رژیم صهیونیستی در طول 70 سال گذشته، به لطف پشتیبانی استکبار جهانی و شیوخ خود فروخته و مرتجع عرب ، با کشتارهای فجیع و تصرف و ویران کردن اراضی و مناطق مسکونی فلسطینیان، ضمن آواره کردن ساکنان اصلی و مشروع آن، خون هزاران کودک و زن و نوجوان و جوان بی گناه فلسطینی را به ناحق ریخته است.

این رژیم تو خالی و پوشالی بارها در برابر اراده فولادین و مستحکم جوانان فلسطینی که با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران و اندیشه های امام خمینی(ره)، مقاومت و سازش ناپذیری در برابر متجاوزان را سرلوحه خود قرار داده اند، سر تسلیم فرود آورده است که نمونه بارز آن جنگ های 9،22،33 روزه در لبنان و غزه بوده است.

بدون شک و بر اساس وعده های خداوند متعال در قرآن کریم، ظلم و ستمگری هیچگاه پا برچا نخواهد ماند و با حاکم شدن حق، باطل نابود خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل(شهید علم الهدی) ضمن اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، بر تداوم مقاومت ملت فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف تاکید نموده و از دولت های مسلمان و کشورهای عضو کنفرانس اسلامی می خواهد با اتخاذ تدابیر قاطع در محکومیت تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی، بر حق قانونی ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل فلسطینی، اقدامات جدی انجام دهند.

  • بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل
  • بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل
  • بسیج دانشجویی آموزشکده فنی رازی اردبیل
  • بسیج دانشجویی آموزشکده فنی فاطمه(س) اردبیل
  • بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی
  • بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین اردبیل
  • بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نیر
  • بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نمین
  • بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رضی
  • بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر