کد خبر: 6245 ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲

تجمع استکبار ستیزی در دانشگاههای استان اردبیل+ تصاویر

دانشگاهیان دانشگاه استان اردبیل با حضور در محوطه های دانشگاه همراه با قرائت بیانیه و سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، بی تعهدی سردمداران این کشور مستکبر را محکوم کردند.

تجمع استکبار ستیزی در دانشگاههای استان اردبیل+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دانشگاهیان دانشگاه استان اردبیل با حضور در محوطه های دانشگاه همراه با قرائت بیانیه و سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، بی تعهدی سردمداران این کشور مستکبر را محکوم کردند.

در این اقدام هماهنگ و یکپارچه دانشگاهیان استان ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی اعتمادی به کشور های مستکبر را یادآور شده و از بدعهدی های مکرر آمریکا و هم پیمانانش اعلام انزجار کردند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت بدعهدی آمریکا تصریح کرد: یکبار به آمریکا اعتماد کرده و مذاکره کردیم اما باز هم عهدشکنی کردند و ترامپ به مردم ایران اهانت کرد.
وی با اشاره به اینکه هیچوقت نباید به این کفار اعتماد کرد، افزود: آمریکا و هم پیمانانشان در 40 سال گذشته هیچوقت با ما مهربان نبوده اند، ادامه داد: آمریکا با ما به صورت غیرمستقیم جنگید و امروز، روز اول نیست بلکه همیشه چنین بوده اند.
حسنی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور به خاطر استقلال خودمان است، اضافه کرد: امروز به همت مردم، رهبری مقام معظم رهبری و ایثارگری شهدا پرچم کشور در دنیا به اهتزاز در آمده است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با اشاره به اینکه کافران و منافقان همیشه حیله می کنند، ادامه داد: آنها در مقابل اسلام می ایستند و به دنبال نابودی اسلام هستند.
وی ادامه داد: امروز اسلام در دنیا در حال رونق گرفتن است و پرچمدار اسلام در دنیا، جمهوری اسلامی ایران است.