کد خبر: 6243 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲

در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان عنوان شد؛

اختصاص12هزار میلیارد اعتبار به تشکل‌های جوانان کشور/خانه جوانان استان به زودی راه اندازی می شود

مراسم تجلیل از 33 جوان برتر استان در زمینه های مختلف اجرایی با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد.

اختصاص12هزار میلیارد اعتبار به تشکل‌های جوانان کشور/خانه جوانان استان به زودی راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز مراسم تجلیل از جوانان برتر استان با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، استاندار اردبیل، اعضای سازمان‌های مردم نهاد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شد.

2000 تشکل جوان در کشور فعالیت می کنند

محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان با بیان اینکه دولت 12 هزار میلیارد تومان اعتبار به تشکل‌های جوانان اختصاص داده است، گفت: این مقدار می‌تواند نقش مناسبی در ایجاد اشتغال جوانان ایفا کند.

وی افزود: انتظار  می‌رود با اختصاص این اعتبارات گام بزرگی در ایجاد اشتغال و پویایی اقتصاد منطقه برداشته شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: در حال حاضر 2 هزار تشکل جوانان در کشور فعالیت می‌کنند که انتظار می‌رود این تشکل‌ها تا پایان دولت به 6 هزار تشکل برسد.

خانه جوانان استان به زودی راه اندازی می شود

بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم به انعقاد تفاهم نامه بین استانداری اردبیل و معاونت ورزش و جوانان جهت راه اندازی خانه جوان در اردبیل اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقده زمینی برای راه اندازی خانه جوان در اردبیل اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم به مطالبات جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از مطالبات اساسی جوانان راه اندازی خانه جوان در این استان بود که با اهتمام استاندار و مسئولان این خانه به زودی راه اندازی می شود.

ارائه مطالبات جوانان توسط راشد پرستار رئیس انجمن های سازمان های مردم نهاد استان، اجرای موسیقی و تجلیل از 33 جوان برتر استان در حوزه های مختلف اجتماعی و اجرایی استان از جمله برنامه های این چشن بزرگ در اردبیل بود.

انتهای پیام/