کد خبر: 6222 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷

با حضور روسای دانشگاه های اردبیل برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری طرح ولایت دانشجویی در اردبیل

جلسه هماهنگی طرح ولایت دانشجویی استان و قرارگاه راهیان نور با حضور روسای دانشگاه های اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

جلسه هماهنگی برگزاری طرح ولایت دانشجویی در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصار خبر، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی طرح ولایت دانشجویی استان و قرارگاه راهیان نور با حضور روسای دانشگاه های اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق در ابتدای این جلسه گفت: استقلال در دانشگاه محقق اردبیلی به معنای واقعی حفظ شده است.
وی با بیان اینکه ما مدیون شهید باکری ها هستیم، افزود: باید به نحوی عمل کنیم تا شرمنده شهدا نشده و در راستای منویات مقام معظم رهبری و آرمان های شهدا حرکت کنیم.
صادقی با تاکید بر اجرای طرح ولایت دانشجویی به نحو احسن، گفت: باید تلاش کنیم این دوره به صورت عملیاتی اجرا شود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه پیشنهاد می شود دروس ارائه شده در این دوره به عنوان دروس اختیاری دانشگاه ها لحاظ شود، افزود: همچنین پیشنهاد شده است تا این دوره امسال در مشهد مقدس برگزار شود که امیدواریم با همکاری بسیج دانشجویی و سایر دانشگاه ها این پیشنهاد عملیاتی شود.

معین الدین اسدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی از  فعالیت های بسیج دانشجویی استان در خصوص طرح ولایت و راهیان نور، گفت: سال گذشته یک هزار و 448 نفر دانشجو به راهیان نور اعزام شدند.
وی با بیان اینکه از سال گذشته برای اردوهای راهیان نور رنگ و بوی علمی بخشیده شده است، افزود: با این کار اثربخشی این اردوها بیشتر شده و رضایتمندی بیشتری را از سوی دانشجویان شاهد بودیم.
اسدی با بیان اینکه امسال 23 امین دوره طرح ولایت دانشجویی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این طرح مبانی اندیشه اسلامی در موضوعات مختلف به دانشجویان ارائه می شود.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه 22 اردیبهشت سالجاری آزمون طرح ولایت در دانشگاه ها برگزار خواهد شد، ادامه داد: پیش بینی می شود امسال 240 نفر در مدت 9 روز دوره و 3 روز راهیان نور در طرح ولایت شرکت کنند.
وی گفت: طبق ارزیابی انجام گرفته برای طرح ولایت سال 1396، استان اردبیل مقام سوم کشور را در خصوص برگزاری طرح ولایت کسب کرده است.
گفتنی است در ادامه روسای دانشگاه های استان نیز به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/