کد خبر: 6142 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹

سالنمای 1397 با تاکید بر هویت اسلامی "بیت‌المقدس" + لینک دانلود

موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، با تاکید بر "قدس شریف"، سالنمای 1397 را منتشر کرد

سالنمای 1397 با تاکید بر هویت اسلامی "بیت‌المقدس" + لینک دانلود

به گزارش ابصارخبر به نقل از موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سالنمای 1397 با تاکید بر هویت اسلامی بیت‌المقدس منتشر شد.

براساس این گزارش، با توجه به تأکیدات مداوم رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت مسئله فلسطین در سال‌های اخیر، مبنی بر اینکه "امروز فلسطین مسئله‌ اوّل دنیای اسلام است" و  "کلید غلبه بر دشمنان اسلام، مسئله‌ فلسطین است"، اهمیت تمرکز بر مسئله قدس و فلسطین در زمینه‌های مختلف بیش از پیش احساس می‌شود.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اخیرا در 10 اسفند 1396 نیز در دیدار وزیر اوقاف و جمعی از علمای سوریه فرمودند: «امیدواریم همگی آن روزی را ببینیم که شما در قدس نماز جماعت می‌خوانید.»
 
از این رو، موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، با تاکید بر "قدس شریف"، سالنمای 1397 را منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «در گاهشمار پیش‌رو سعی شده با استفاده از نقاشی و عکس‌هایی قدیمی از شهر بیت‌المقدس، تاکیدی شود بر هویت اسلامی و چند مذهبی این شهر کهن...»
 
در سالنمای 1397 مرکز اسناد انقلاب اسلامی، تصاویر و نقاشی‌های تاریخی از بیت‌المقدس منتشر شده است. این نقاشی‌ها که آثار هنرمندان مطرح جهان است مربوط به بازه زمانی سال‌های 1572 تا 1905 میلادی است.
 
علاقمندان می‌توانند نسخه الکترونیکی سالنمای 1397 مرکز اسناد انقلاب اسلامی را از اینجا دریافت کنند.