کد خبر: 6131 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶

فرمانده جدید مرزبانی اردبیل معرفی شد+تصاویر

هوشنگ حسینی با حضور مسئولان استانی و کشوری به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل معرفی شد.

فرمانده جدید مرزبانی اردبیل معرفی شد+تصاویر

به گزارش ابصارخبر به نقل از خبرگزاری بسیج، پیش از ظهر امروز  آیین تودیع و معارفه فرماندهان مرزبانی استان اردبیل با حضور مقامات استانی و کشوری در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

اکبر بهنام جو صبح شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان مرزبانی استان اردبیل امنیت کشور را مثال زدنی در منطقه دانست.

وی افزود: نیروهای انتظامی و نظامی با جان و دل از مرزهای کشور دفاع می کنند و امروز شاهد امنیت کم نظیر در داخل مرزهای کشور هستیم.

استاندار اردبیل متذکر شد:نقش فرماندهی مرزبانی نیز در تامین امنیت قابل توجه بوده و در خود استان اردبیل مرزهای امنی داریم.

به گفته بهنام جو این امنیت ایجاب می کند که دستگاه های اجرایی با مدیریت جهادی به مردم خدمت ارائه دهند.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز یکی از ویژگی های این استان را هم افزایی،همراهی و مشارکت دستگاه ها دانست.

حجت الاسلام محمد علی قاصدی تاکید کرد:این هم افزایی موجب شده اردبیل با وجود مرزی بودن از امنیت مطلوبی برخوردار باشد.

محمد علی طاهری فرمانده سابق مرزبانی استان اردبیل در آیین تودیع و معارفه فرماندهان مرزبانی اردبیل که پیش از ظهر امروز در سالن ولایت اردبیل برگزارر شد به امنیت مطلوب مرزهای استان اشاره کرد و گفت: در خدمات مرزبانی از ظرفیت مرزنشینان استفاده و آموزش مستمر مرزبانان به صورت جدی دنبال شده است.

وی با بیان اینکه در مرزبانی از آمایش جغرافیایی وسرزمینی استفاده شده است، گفت: در کنار برنامه های اصلی به اجرای برنامه های فرهنگی نیز در این مدت توجه ویژه ای شده است.

طاهری در ادامه سخنان خود به افزایش ۹ درصدی دستگیری قاچاقچیان توسط نیروی انتظامی از ابتدای امسال نیز اشاره و گفت:کشفیات مواد مخدر نیز با رشد هفت درصدی مواجه است.

وی تحکیم حاکمیت نظام، جلوگیری از ورود مشروبات الکلی وافزایش تعامل با مرزنشینان و اقدامات هنگ مرزی دانست و افزود:با مجموع اقدامات صورت گرفته امنیت مطلوب در مرزهای استان ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/