کد خبر: 6125 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳

سرپرست مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی استان خبرداد؛

1کشته‌و139مصدوم،آمارحوادث‌چهارشنبه‌سوری‌در استان

سرپرست مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی استان از آمار حوادث چهارشنبه سوری در اردبیل خبرداد و گفت:علی رغم هشدار های داده شده متأسفانه یک نفر از همشهریان در حادثه انفجار بمب دست ساز کشته و 139 نیز طی این مراسم دچار مصدومیت شدند.

1کشته‌و139مصدوم،آمارحوادث‌چهارشنبه‌سوری‌در استان

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،به نقل از سبلان‌ما، بر اساس اعلام مسئولان  آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری امسال در استان اردبیل 139 نفر  است که متاسفانه یک جوان 26 ساله نیز در اردبیل جان باخته است.

جواد زنجانی فرماندار اردبیل درباره حادثه انفجار ناشی از ساخت بمب دست‌ساز در یکی از محلات اردبیل که منجر به فوت یک نفر شده گفته است: متاسفانه این اتفاق در خیابان داروپخش اردبیل رخ داد که بر اثر آن یک نفر  فوت و دو نفر دیگر دچار قطعی عضو شدند که حال یکی از آنان وخیم است.

 فرهاد غیبتی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل نیز درباره آمار مصدومان چهارشنبه سوری گفت: در چهارشنبه سوری امسال  139 مصدوم به مراکز درمانی استان منتقل شدند که 120 نفر مرد و 19 نفر زن بودند.

 به گفته این مسئول  112 نفر از مصدومان چهارشنبه سوری امسال استان اردبیل با انجام خدمات درمانی از بیمارستان ترخیص و 21 نفر هم بستری شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: 11نفر از مجموع مصدومان چهارشنبه سوری از ناحیه چشم هستند و مابقی از ناحیه دست و صورت آسیب دیده‌اند.

غیبتی  گفت: در حوادث چهارشنبه سوری 80 نفر در شهرستان اردبیل،19 نفر در مشگین شهر،24 نفر در پارس آباد ، یک نفر در بیله سوار، سه نفر در نمین ، یک نفر در کوثر و 6 نفر در خلخال آسیب دیدند.

انتهای پیام/