کد خبر: 6107 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷

با حضور رئیس دانشگاه محقق برگزار شد؛

جشن میلادحضرت زهرا(س) در اردوگاه‌ شهیدحبیب‌الهی‌ اهواز

ویژه برنامه میلاد با سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور دانشجویان زائر راهیان نور و روایتگری رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز برگزار شد.

جشن میلادحضرت زهرا(س) در اردوگاه‌ شهیدحبیب‌الهی‌ اهواز

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شب گذشته ویژه برنامه میلاد با سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) در اردوگاه شهید حبیب الهی با حضور مسوولان استانی و دانشجویان دختر دانشگاهای استان اردبیل در اهواز برگزارشد. 

گودرز صادقی مسوول قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان و رییس دانشگاه محقق در این مراسم با اشاره به اینکه راهیان نور یک فناوری است و باید در بین دانشجویان ترویج یابد گفت:حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب کشور بهترین فرصت است تا از یادمان ها و مناطق عملیات های دوران هشت سال دفاع مقدس بازدید و از نزدیک با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا شوند . 

وی با بیان اینکه دانشگاه های استان اردبیل و سازمان بسیج دانشجویی استان در طی چندسال گذشته بهترین عملکرد را در امر حرکت کاروان های راهیان نور در سطح کشور داشته است افزود: این نشانگر این است که مسوولان دانشگاههای استان و دانشجویان رغبت زیادی جهت حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور داشته باشند. 

رئیس دانشگاه محقق از استقبال خوب دانشجویان دانشگاه های استان به این حرکت فرهنگی و بصیرت خبرداد و گفت: با توجه به کمبود بودجه و اعتبارات دانشگاه ها در این امر تصمیم بر این شد که دانشجویانی که به مناطق عملیاتی جنوب کشور تاکنون اعزام نشده اند در اولویت این کار فرهنگی و اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور باشند. 

تجلیل از نفرات برتر مسابقه فرهنگی راهیان نور دانشجویی ، اهدا ۶ کمک هزینه کربلا و مشهد مقدس به قید قرعه کشی و مولود خوانی در وصف حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر بخش های این مراسم بود.

شهروند خبرنگار: رضا خانبابایی

انتهای پیام/