کد خبر: 6099 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵

در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) انجام گرفت؛

افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف در دانشگاه محقق

نمایشگاه حجاب و عفاف در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در خانه فرهنگ افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف در دانشگاه محقق

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز نمایشگاه حجاب و عفاف در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و امربه معروف و نهی از منکرتوسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در خانه فرهنگ افتتاح شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در ابتدای مراسم ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این نمایشگاه، حجاب و عفاف را یکی از ضروریات دین دانست و گفت: پوشش مناسب برای انسان نعمتی از سوی خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان اسلام برای سلب حجاب و عفاف از جامعه اسلامی متمرکز شده است، تشریح کرد: چهارشنبه های سفید نمونه ای از تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه حجاب و عفاف است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود به آیات قرآن کریم، در خصوص عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب و پوشش اسلامی فقط برای زنان نیست و مردها هم موظف به حفظ حدود الهی هستند.

 حسنی با بیان اینکه حفظ حجاب ویژه صدر اسلام نیست تصریح کرد: در تمدن های باستانی نیز به حفظ حجاب تاکید شده است؛ چراکه حفظ حجاب حفظ دین است.

نمایشگاه حجاب و عفاف تا 19 اسفندماه از ساعت 8 صبح تا 16 عصر پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/