کد خبر: 6076 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره حرکت در دانشگاه محقق+تصاویر

دهمین جشنواره حرکت ویژه فعالیت های فرهنگی و علمی دانشجویان دانشگاه محقق با تجلیل از منتخبین به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره حرکت در دانشگاه محقق+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز مراسم اختتامیه دهمین جشنواره حرکت دانشگاه محقق اردبیلی با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های انجمن های علمی دانشجویی گفت: روحیه آزادی، رعایت احترام متقابل و ایجاد فضای با نشاط در دانشگاه باعث ارتباط خوب و موثر بین دانشجویان و مدیران دانشگاه شده است.

وی از رشد فعالیت های فرهنگی و دانشجویی نسبت به سال های اخیر خبر داد و گفت: امسال 6 مقام کشوری در المپیاد علمی دانشجویی کشور، 3 مقام کشوری در دهمین جشنواره ملی حرکت و 5 مقام کشوری در سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور توسط دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی کسب شده است.

صادقی در ادامه سخنان خود به فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز اشاره کر و گفت: خوشبختانه دانشگاه محقق دانشگاهی است که فرهنگ و مدنیت در آن نهادینه شده است.

استانداری اردبیل از انجمن های علمی دانشگاه ها حمایت می کند

شفیع شفیعی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه خوشبختانه  در سال های اخیر رابطه خوبی با انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی برقرار شده است، گفت:  این رابطه خوب را مدیون فضای سالمی هستیم که به لطف رئیس دانشگاه و دانشجویان در این دانشگاه محقق ایجاد شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ضمن تشکر از فعالیت ها و برنامه هایی که انجمن علمی دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی تاکنون اجرا کرده اند، خاطرنشان کرد: ما در حوزه دفتر امور اجتماعی و فرهنگی برای هرگونه کمک مالی و معنوی در خدمت دانشجویان هستیم.

در پایان این مراسم از 40 نفر از مقام آورندگان دانشگاهی و کشوری انجمن های علمی دانشجویی تجلیل شد.