کد خبر: 6075 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی؛

اجرای 936 برنامه فرهنگی در سال 96 در دانشگاه محقق

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق از اجرای 936 عنوان برنامه فرهنگی در سال 96 توسط تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق خبرداد و گفت: این در حالی است که در سالهای اخیر برنامه های دانشگاه از کمی به کیفی تبدیل شده است.

اجرای 936 برنامه فرهنگی در سال 96 در دانشگاه محقق

فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر به تشریع فعالیت های علمی، فرهنگی و علمی دانشگاه محقق در سال 96 پرداخت و گفت:از ابتدای سال تا کنون 936 عنوان برنامه فرهنگی در سال 96 توسط تشکل های دانشجویی و انجمن های علمی دانشگاه محقق در این دانشگاه خبرداد و گفت: این در حالی است که در سالهای اخیر برنامه های دانشگاه از کمی به کیفی تبدیل شده است. 

وی با بیان اینکه 55 انجمن علمی در دانشگاه محقق فعالیت می کنند،گفت فعالیت های دانشگاه به طور مستقیم با مشارکت بیش از 20 درصد از جامعه دانشجویی و بیش از 30 درصد جامعه اساتید دانشگاه انجام می شود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محققدر ادامه سخنان خود به فضای سالم و رقابتی در دانشگاه محقق اشاره کرد و گفت: این فضا باعث شده است تا وضعیت برنامه های انجمن های علمی از حالت کمی به حالت کیفی تبدیل گردد.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری 936 برنامه متنوع فرهنگی از ابتدای سال 96 تاکنون خبر داد و گفت: از کل برنامه های اجرا شده در دانشگاه 312 برنامه مربوط به انجمن های علمی است.

کیوان بهجو در پایان سخنان خود به تشریح افتخارات کسب شده کشوری و منطقه ای دانشگاه محقق در حوزه فرهنگی و اجتماعی پرداخت و گفت: 32 افتخار کشوری و منطقه ای توسط انجمن های علمی دانشگاه کسب شده است.

انتهای پیام/