پربازدیدترین ها

کد خبر: 6052 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵

روز یکشنبه6 اسفند؛

یادواره شهدای عملیات‌های آبی_خاکی خیبر و بدر در اردبیل برگزار می‌شود

یادواره شهدای عملیات های بزرگ آبی_خاکی خیبر و بدر شمالغرب کشور یکشنبه ششم اسفندماه در اردبیل برگزار می شود.

یادواره شهدای عملیات‌های آبی_خاکی خیبر و بدر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش ابصارخبر غلامحسین محمدی فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما اظهار کرد: یادواره عملیات‌های بزرگ آبی_خاکی خیبر و بدر با محوریت سرداران شهید آقا مهدی و حمید باکری و شهدای شمالغرب با محوریت سردار شهید حاج سعید قهاری و سردار حنیف درستی و شهدای مدافع حرم استان، روز یکشنبه 6 اسفند ماه از ساعت 9:30 در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار می‌شود.

وی با دعوت از مردم شهید پرور، بیدار و همیشه در صحنه استان اردبیل برای حضور در این مراسم اظهار کرد: عزت، عظمت، اقتدار و استقلال کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

محمدی اصل با بیان اینکه شهدا هویت و شناسنامه ما هستند گفت: عملیات بزرگ آبی و خاکی خیبر و بدر به ترتیب در سوم اسفند سال 62 و 19 اسفند سال 63 در منطقه عملیاتی بسیار سخت "هورالهویزه" و "جزایر مجنون" با اهداف تصرف دکل‌های تقویتی رادیو و تلویزیون و بیش از 50 چاه نفت و همچنین تصرف بخشی از بزرگراه بغداد_بصره انجام شد.

وی اظهار کرد: در این عملیات 374 نفر از انسانهای مومن و با اخلاص از استان شهیدپرور اردبیل با حضور در جنوبی‌ترین نقطه کشور در قالب لشکر همیشه قهرمان 31 عاشورا، به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/