کد خبر: 6050 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳

توسط موسسه آموزش عالی نوین برگزار شد؛

چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ در اردبیل

دبیر چهارمین دوره کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ به تبیین اهداف برگزاری این کنفرانس ملی پرداخت و گفت: در مجموع 378 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شدند در پایان این همایش از صاحبان 8 مقاله برتر تجلیل خواهد شد.

چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی که توسط مؤسسه آموزش عالی نوین اردبیل در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی در حال برگزاری بود به کار خود پایان داد.

حبیب ابراهیم پور دبیر چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی در حاشیه این همایش به تشریح اهداف برگزاری این کنفرانس ملی پرداخت و گفت:مردم نقش اساسی در خط مشی اجرایی کشور دارند.

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی در موفقیت ها و شکست های مدیران دخیل هستند،گفت:اگر مدیری ضعیف عمل کند علاوه بر مدیریت بستر های فرهنگی و اقتصادی موجود را نیز از بین می برد.

ابراهیم پور در ادامه سخنان خود به تبیین انواع مدیریت پرداخت و گفت: مدیریت دولتی به دلیل اینکه ارتباط مستقیم با پیشرفت کشور دارد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی در ادامه سخنان خود به تغییرات و تحولات مدیریتی در جهان اشاره کرد  گفت: با اینکه خصوصی سازی در سال 1979 در آمریکا و انگلیس شروع شده است متأسفانه این امر با ده سال تأخیر در ایران کلید زده شده  و آن هم در اثر کم توجهی از رشد چشمگیری برخوردار نبوده است.

دبیر چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ تئوری های روز جهان در خصوص مدیریت را یادآور شد و گفت: تئوری سازی ها در خصوصی سازی و مدیرت نوین  در زمان دولت اصلاحات قبلی در کشور کار خود را آغاز کرده و در برهه ای از زمان نیز با رکود مواجه بوده است

وی با بیان اینکه مدیریت دولتی کار پیچیده ای است، گفت: در مدیریت دولتی باید منافع عامه مردم مد نظر قرا گیرد.

ابراهیم پور تصریح کرد: مدیریت نقش اساسی در فرهنگ و اقتصاد مردم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اهداف برگزاری چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی پرداخت و گفت:این کنفرانس با هدف تأکید بر شعار سال شکل گرفت تا ضمن ایجاد تحرک علمی بین اساتید و دانشجویان، در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز گفتمان دانشگاهی انجام گرفته و راهکارهای عملی در این خصوص ارائه شود.

دبیر چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ در ادامه سخنان خود به تعداد آثار ارسالی به این کنفرانس نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع 378 مقاله در دبیرخانه این کنفرانس واصل شد که از این تعداد 245 مقاله پذیرش شدند. 

وی به تفکیک مقالات نسبت به موضوع کنفرانس اشاره کرد و گفت: در مجموع 267 مقاله در حوزه مدیریتی،45 مقاله در حوز فرهنگ و 47 مقاله نیز در حوزه اقتصاد مورد پذیرش در این کنفرانس مورد پذیرش قرار گرفته است.

دبیر چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ  به تنوع جغرافیایی مقالات نیز اشاره کرد و گفت:137 مقاله از اردبیل و 151 مقاله نیز از تهران، تبریز و اصفهان در این کنفرانس شرکت کردند.

وی افزود: در پایان این کنفرانی از 8 مقاله برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/