کد خبر: 6044 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان

خیانت به نظام اسلامی، خیانت به حکومت جهانی امام زمان (عج) است

رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاههای استان در جمع عزاداران شهرستان نمین به تبیین پیام های فاطمیه پرداخت و گفت: خیانت به نظام اسلامی، خیانت به حکومت جهانی امام زمان(عج) است.

خیانت به نظام اسلامی، خیانت به حکومت جهانی امام زمان (عج) است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مراسم عزاداری ایام فاطمیه با حضور مسئولین و دانشگاهیان شهرستان نمین و سخنرانی حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در ابتدای سخنان خود ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)به بیان مقام و منزلت حضرت  فاطمه(س)پرداخت و گفت: طبق احادیث برجای مانده از نبی مکرم اسلام، هرکس حضرت فاطمه(س) را دوست بدارد، دوستدار پیامبر اکرم و خداوند متعال است.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین مقام حضرت زهرا (س) ازدیدگاه ائمه معصومین (ع) پرداخت و گفت: ایثار و از خود گذشتگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای حفظ ولایت موید آن است که ایشان اولین انقلابی نهضت اسلامی است که خاتمه دهنده آن حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

حسنی در ادامه به تشریح پیام فاطمیه پرداخت و گفت: اولین پیام ایام فاطمیه این است که لباس عزای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، لباس نظامی ما برای جنگ با دشمنان اهل بیت علیهم السلام است.

وی دفاع از انقلاب اسلامی را به عنوان ادامه دهنده نهضت اهل بیت علیهم السلام، به عنوان دومین پیام ایام فاطمیه عنوان کرد و گفت: خیانت به نظام اسلامی، خیانت به حکومت جهانی امام زمان ارواحنا له الفدا است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در پایان سخنان خود به تبیین وظایف مسلمانان در عصر حاضر پرداخت و گفت: مهمترین وظیفه امت جهان اسلام در عصر حاضر زمینه سازی ظهور هر چه سریعتر حضرت ولیعصر (عج) با الگو قراردادن حضرت زهرا (س) در مسیر این نهضت است.

دسته عزاداری، مدیحه سرایی و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/