کد خبر: 5967 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹

نمایشگاه اسناد انقلاب اردبیل در دانشگاه محقق+تصاویر

نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اردبیل به منظور آشنایی دانشجویان با تحولات انقلاب سال 57 در اردبیل توسط دفتر پژوهش های فرهنگی آذربایجان و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق در دانشکده های این دانشگاه راه اندازی شد.

نمایشگاه اسناد انقلاب اردبیل در دانشگاه محقق+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اردبیل متشکل از اسناد ساواک، شهدای انقلاب اردبیل و تصاویر مربوط به حضور مردم اردبیل در انقلاب سال 57 به منظور آشنایی دانشجویان با تحولات اردبیل در انقلاب سال 57 توسط دفتر پژوهش های فرهنگی آذربایجان و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق در دانشکده های این دانشگاه راه اندازی شد.

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در حاگفتگو با خبرنگار ابصارخبر در خصوص هدف از راه اندازی این نمایشگاه در محیط دانشگاه به  لزوم انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان اشاره کرد و گفت:ما برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی باید از هر روشی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حقیقت احیاکننده ارزش‌های ناب و متعالی است، گفت: امروز هر چه عزت، عظمت، استقلال و پیشرفت داریم به برکت مجاهدت‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب است که امروز ادامه‌دهنده این راه نورانی هستند.
 

انتهای پیام/