کد خبر: 5861 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶

دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی برگزار شد

جلسه شورای پیام رسان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

جلسه شورای پیام رسان دانشگاه به همت دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه در معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این دانشگاه برگزار شد.

جلسه شورای پیام رسان دانشگاه  علوم پزشکی اردبیل

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه شورای پیام رسان دانشگاه به همت دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه در معاونت اجتماعی دانشگاه برگزار شد

 محمد ذاکر توسلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و رییس شورای پیام رسان که ریاست این جلسه را به عهده داشت گفت: در این نشست برنامه های معاونت بهداشتی برای هفته سرطان توسط دبیر و کارشناس سرطان معاونت اجتماعی تشریح گردید و پفلت ارسالی با موضوع سرطان جهت اطلاع رسانی عمومی مورد بحث و بررسی و تایید قرار گرفت.

 محمد ذاکر توسلی افزود: در این جلسه مقرر گردید از طریق رسانه های جمعی وجایگاههای اطلاع رسانی شهری بنرها وپفلت آموزشی با موضوع"رهگیری و کنترل برچسب اصالت و سلامت کالاهای سلامت محور" معاونت غذا و داروی دانشگاه، به نحو مطلوب اطلاع رسانی گردد.

 وی ادامه داد: مقرر گردید عملکرد شورای پیام رسان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و همچنین  معرفی ساختار جدید دبیرخانه  کارگروه در اولین نشست اصحاب رسانه که در دهه فجر با حضور ریاست دانشگاه وشورای معاونین تشکیل خواهد شد گزارش گردد.

انتهای پیام/