کد خبر: 5799 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴

پدر شهید محمد حیدری؛

جوانان از آرمان‌های انقلاب حراست کنند

پدر دانشجوی شهیدمحمد حیدری در حاشیه راهپیمایی شکوهمند مردم اردبیل در محکومیت فتنه اخیر با بیان اینکه جوانان از آرمان های انقلاب حراست کنند از دولتمردان نیز خواست تا با الگوگیری از رزمندگان اسلام،دغدغه‌های مردم را برطرف کنند.

جوانان از آرمان‌های انقلاب حراست کنند

حجت الاسلام حیدری پدر دانشجوی شهید محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر، به تحلیل شرایط فعلی کشور پرداخت و گفت: دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب تا کنون هزاران توطئه علیه اسلام و انقلاب و مردم شریف ایران به سرکردگی آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش به خصوص رژیم کودک‌کش صهیونیست انجام داده اند که به لطف خداوند متعال همه آنها خنثی شده است.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح حوادث اخیر پرداخت و گفت: این توطئه نیز در قالب های مختلف عقیده و تفکر ملت ایران را هدف گرفته بود و در صدد بود  تا با تغییر رویه و ذائقه مردم به اهداف شوم خود برسند.

حیدری با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام با راه اندازی داعشی های وطنی در خاک کشورمان می خواهند امنیت خانه ها و شخصیت ما را زیر سئوال ببرند خاطر نشان کرد: به لطف الهی و در سایه خون شهدای گرانقدر و مجاهدت های خاموش رزمندگان اسلام به خصوص جوانان با بصیرت کشور، این توطئه دشمنان نیز خنثی خواهد شد.

وی حفظ و تقویت ایمان را مهمترین راه برای مقابله با توطئه پیچیده دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت:ت نها صنفی که از خون شهدا حراست و نگهبانی می کند نیروهای مخلص سپاه و بسیج هستند و شایسته است دولتمردان کشور نیز با الگوگیری از مجاهدت های شبانه روزی رزمندگان اسلام، تمام تلاش خود را در جهت رفع دغدغه های به حق مردم به کار گیرند چونکه همین مردم ولی نعمتان آنها هستند و خدمت به مردم باید در اولویت تمام امور دولتمردان قرار گیرد.

این پدر شهید آتش زدن پرچم ایران را محکوم کرد و گفت: همچنان که یزیدیان در واقعه کربلا  افراد خبیث و طمع کار آن زمان را با زر و زیور فریب دادند و به جنگ بهترین اولیای خدا فرستادند، در این زمان نیز ایادی کفر و الحاد با تطمیع داعشی های وطنی و تزریق دلار، آن ها را وارد اقدامات خائنانه حتی تخریب بیت المال و آتش زدن پرچم کشورشان کردند.

وی با بیان اینکه دولتمردان نباید با کم کاری و سستی در کارها، زمینه های ایجاد اخلال و ناامنی برای افراد جاهل در کشور را فراهم کنند،گفت: تنها راه مقابله با چنین افرادی خدمت به محرومین و رفع دغدغه های مردم است تا ملت با آرامش خاطر و وحدت و انسجام مثال زدنی به مقابله با افراد خبیث و و وطن فروش بپردازند.

خطیب اردبیلی بهترین نوع بازداندگی اعمال شنیع و آشوب گرانه را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: توجه به مستضعفین جامعه، ایجاد توازن در پرداخت رایانه با میزان تورم و برکناری مدیران نالایق و منفعت طلب از امور کشورداری در سطوح مختلف می تواند مرحمی برای مشکلات کشور باشد.

حیدری در پایان سخنان خود با انتقاد از مسئولانی استانی نیز گفت: اردبیلی استانی کشاورزی است چرا مسئولان استان به جای صادرات سیب زمینی و سایر محصولات کشاورزی به کشورهای همسایه، تخم مرغ که خود محصولی وارداتی از سایر استان ها است صادر می کنند.

وی تصریح کرد: این کارها نه تنها مشکلات مردم را حل نمی کند بلکه  زمینه های فقر بیشتر و رکود بازار را  نیز فراهم می کنند.

این پدر شهید افراد نالایق و منعفت طلب در بدنه دولت را عامل اشوب های اخیر عنوان کرد و گفت: مردم  بصیر کشور با تظاهرات مسالمت آمیز می خواستند دغدغه های خود را به دولتمردان مطرح کنند و انها را به جنبش و تکاپو  بیاندازند که عده ای  از خدا بی خبر و منفعت طلب با استفاده از فرصت دست آمده به اشوبگری زدند تا امیال اربان خودفرفته شان را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه ملت فرق بین خادم و خائن را بهتر می فهمند،گفت: همین امر باعث شد تا ملت شریف ایران در شرایط بوجود آمده از خواسته به حق خود به خاطر حفظ انسجام ملی و وحدت ملی عقب نشینی کنند تا در فرصتی مناسب به مطالبه های خود از دولت بپردازند.

حیدری به مسئولین کشور نیز گفت:لازم است قوای سه گانه با وجود رخدادهای اخیر، دغدغه های مردم را درک کنند تا با اقدامات مقتضی در کنار حل مشکلات کنونی، دغدغه های به حق مردم را نیز برطرف کنند.

انتهای پیام/