کد خبر: 5797 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳

تجمع دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد نیر در اعتراض به اغتشاشات اخیر

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه پیام نور نیر ضمن تجمع با صدور بیانیه‌ای اغتشاشات و توهین به مقدسات و نظام جمهوری اسلامی ایران توسط ایادی استکبار را محکوم کردند.

تجمع دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد نیر در اعتراض به اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور واحد نیر با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات و توهین به مقدسات و نظام جمهوری اسلامی ایران بر حفظ هوشیاری و همبستگی ملی تاکید کردند. پ

متن بیانیه بدین شرح است:
 

دانشگاهیان فهیم و ولایتمدار امروز ایران، امروز بیشتر از هر زمان به ضرورت حفظ آرامش در جامعه پی برده اند و دشمنان ایران همواره تلاش می‌کنند، به هر بهانه‌ای به انسجام و وحدت مردم آسیب زده و از بیان خواسته‌های به حق و انتظارات مردم سوءاستفاده کرده و به مقدسات توهین و نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند،

هوشیاری و همبستگی ملی در این شرایط حساس، بسیار مهم و حیاتی است. قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ساز و کار مردم‌سالارانه را برای حمایت قانونی از خواسته‌های مدنی مردم پیش‌بینی کرده است. 
بدیهی است، تعهد و مسئولیت‌پذیری دولت برای استیفای حقوق مذکور و متقابلاً حضور فعال آحاد ملت در نقد و نظارت، تحکیم همبستگی مذکور را در پی خواهد داشت. بر این اساس دانشجویان کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور واحد نیر هرگونه اغتشاش و توهین به مقدسات، نظام جمهوری اسلامی و پرچم ایران را به شدت محکوم می کنند.

انتهای پیام/