پربازدیدترین ها

کد خبر: 5773 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹

معاون نظارت مجلس در مراسم حماسه 9 دی در اردبیل:

برخی نمک می‌خورند و نمکدان می‌شکنند

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در مراسم 9دی در اردبیل، گفت: متاسفانه افرادی نمک می‌خورند و نمکدان می‌شکنند، اینها فضای جامعه را تاریک نشان می دهند، البته آنها با پشت کردن به ولایت خوار شده اند.

برخی نمک می‌خورند و نمکدان می‌شکنند

به گزارش ابصارخبر، حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در مراسم 9 دی در اردبیل، اظهار کرد: برخی ها به بهانه وضعیت اقتصادی در حال برنامه ریزی فتنه هایی هستند که باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه 9دی حماسه پیوند مردم و امام بود، تاکید کرد: درست است مردم با وجود تنگناها و سختی ها از نظام دست بر نمی دارند اما مسئولان بدانند وظیفه سنگینی در مقابل مردم دارند؛ مسئولان نباید دنبال استراحت و خوشگذرانی  باشند باید به داد مردم برسند؛ متاسفانه این انقلاب مظلوم، از خودی ها ضربه می خورد؛ افرادی نمک می‌خورند و نمکدان می‌شکنند، اینها فضای جامعه را تاریک نشان می دهند البته آنها با پشت کردن به ولایت خوار شده اند.

مظفر تصریح کرد: امروز ما نیاز به بمب هسته ای نداریم، بمب ما  مردم است، حضور مردم در صحنه، درک شرایط و موقعیت ها از جمله موضوعاتی است که راه هرگونه فتنه را برداشته است؛ امروز هم آمده ایم تا بگوییم اگر در مقابل دین ما بایستید، مقابلتان خواهیم ایستاد.

وی گفت: یکی از رویدادهای تلخی که هزینه های زیادی را به کشور  و مردم تحمیل کرد فتنه 88 بود که به بهانه تقلب در انتخابات شکل گرفت؛ معاندان با سوء استفاده از این وضعیت، اعتراض انتخاباتی را به اقدام بر اندازانه  تبدیل کردند که با پاسخ ملت واقع شد البته از اول هم مشخص بود که تقلب انتخاباتی یک بهانه بود.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکر این بود که نسل جدید به مانند نسل قدیم پایبند به انقلاب نیست و می توان این انقلاب را به راحتی سرکوب کرد، بنابراین علیه نظام شعار دادند و حرمت عاشورا را شکستند؛ اینجا بود که کاسه صبر مردم لبریز شد و مردم در 9 دی با حضور گسترده خود، در برابر جنگ نرم آمریکایی ها پیروز شدند.

وی با بیان اینکه این فتنه ها در طول تاریخ انقلاب همیشه بوده و همیشه با پاسخ دندان شکن مردم همراه بوده است، افزود: فتنه 14 اسفند بنی صدر، فتنه 88 و همه فتنه ها با ژرف اندیشی مردم و بصیرت مردم جواب داده شد؛ این فتنه ها و فتنه گری ها آسیب زیادی به کشور وارد کرد.

مظفر، راه مقابله با این فتنه ها را بصیرت دانست و گفت: در کربلا نیزبرخی افراد که زمانی همراه امام بودند زرق و برق دنیا آنها را فریب داد و در مقابل امام ایستادند، اما در مقابل افراد بی بصیرت، عمارها و مالک اشترها بودند که تا آخرین لحظه  در کنار امامشان ایستادند؛ خود غربی ها هم بر این مسئله واقف هستند و اذعان کرده اند رهبری از همه نقشه ها و توطئه های مخالفان آگاهی دارند  و با یک سخنرانی می توانند راه فتنه را ببندند.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی تردید برای خنثی کردن این توطئه ها، در ادامه مسیر نیز باید از رهبری اطاعت کرد.

وی گفت: یوم الله 9 دی به خاطر حضور مردم ولایتمدار در حفظ ارزش‌های اسلامی و مقابله با فتنه گران و روز میثاق با ولایت، نامگذاری شد.

انتهای پیام/