کد خبر: 5712 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳

با حضور جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین‌ برگزار می شود؛

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در دانشگاه محقق

مسئول بسیج دانشجویی استان از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان خبرداد و گفت: این کنگره با حضور سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین‌ در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در دانشگاه محقق

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر،از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در 27 آذرماه سالجاری خبرداد و گفت: این کنگره با سخنرانی سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین‌ و مداحی محمد باقر منصوری در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

اسدی در ادامه سخنان خود به تشریج جزئیات سومین کنگره شهدای دانشجو پرداخت و گفت: رونمایی از تمبر یادبود شهدای مدافع حرم استان، کتاب و  نرم افزار منطق دانشجو از جمله برنامه های جانبی سومین کنگره شهدای دانشجو است.

وی در ادامه سخنان خود از اتمام کار فضاسازی در سطح شهر خبرداد و گفت: با پایان نصب بنرهای مزین به 54 شهید دانشجوی استان، شهدای هسته ای و 9شهید مدافع حرم استان،کار نمایشگاه نیز در موحطه دانشگاه محقق آغاز شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان از مشارکت بالای دانشجویان بسیجی در برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان خبرداد و گفت: به همین منظور از ابتدای سالجاری تا کنون به مناسبت های مختلف روسای دانشگاه ها، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناری استان به همراه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاهها با حضور در منازل خانواده های شهدای دانشجو ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ایثار و فداکاری های شهدا از خانواده های شهدای دانشجو جهت شرکت در این مراسم باشکوه بصورت حضوری دعوت کردند.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری جشنواره های ورزشی و فعالیت های برتر علمی و فرهنگی و افسران جنگ نرم با محوریت کنگره شهدای دانشجو در ماه های آبان و آذر خبرداد و گفت: از برگزیدگان مسابقات ورزشی نیز در آیین اختتامیه کنگره تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/