پربازدیدترین ها

کد خبر: 5706 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱

با حضور کاوه فرزانه برگزار می شود:

برگزاری سه ورک‌شاپ عکاسی در اردبیل

سه ورک‌شاپ"عکاسی ورزشی،ترکیب بندی عکاسی و عکاسی معماری" با حضور کاوه فرزانه مدرس کشوری در زمینه عکاسی 28 آذر ماه در مجموعه فرهنگی فدک برگزار می شود.

برگزاری سه ورک‌شاپ عکاسی در اردبیل

آیدین صادقی مقدم از مسئولان برگراری ورک شاپ عکاسی در اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر از برگزاری سه ورک شاپ عکاسی معماری، عکاسی ورزشی و ترکیب بندی در عکاسی، با حضور کاوه فرزانه  از اساتید کشوری در زمینه عکاسی در روزهای 28 تا 30 آذرماه در اردبیل خبرداد و گفت:این  ورکشاپ ها در مجتمع فرهنگی فدک برگزار می شود.

وی افزود:این ورکشاپ ها، بصورت تئوری و حرفه ای با حضور؛ کاوه فرزانه عکاس مطرح کشوری به مدت سه روز از 28 تا 30 آذرماه 1396 در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل به منظور افزایش دانش و مهارت هنرمندان و علاقمندان در زمینه عکاسی و آشنایی با اصول اولیه آن و ثبت بهتر تصاویر، برگزار می شود..
ورکشاپ عکاسی معماری (28 اذرماه)، ورکشاپ ترکیب بندی در عکاسی (29 آذرماه) و ورکشاپ عکاسی ورزشی (30 اذرماه) در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل و به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان، برگزار خواهد شد. 
گفتنی است؛ شرکت در این ورکشاپ ها برای دانشجویان و هنرجویان عکاسی با 15 درصد تخفیف ارائه می گردد. و سایر علاقمندان نیز با پرداخت هزینه 40000 تومان، می توانند در آن حضور یابند. ضمنا به شرکت کنندگان در این ورکشاپ ها، گواهی شرکت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اهدا خواهد شد.
کاوه فرزانه؛ متولد 1346 در مهآباد و عضو هیئت مدیره انجمن عکاسان میراث فرهنگی، دو دوره عضو هیئت مدیره انجمن عکاسان نگاه، است و تاکنون کارگاه های زیادی از جمله؛ عکاسی طبیعت، كلاس تصویرگری در آثار مولانا با نگاهي عرفاني، استودیوم – پونکتوم، تئوری گشتالت، مدیریت چشم و ذهن، عکاسی از طبیعت و منظره، اخلاق و ادبیات در عکاسی، مبانی سواد بصری و ترکیب بندی، رفتار شناسی روش های زیست در طبیعت و... در سراسر ایران برگزار کرده است. همچنین داوری پنجمین جشنواره دوربین دات نت در بخش سفر و ایرانگردی، داوری دومین دوره مسابقه عکاسی از پدیده های فیزیکی، چهارمين جشنواره عكس عاشورايي، سومین دوره مسابقه ی عکاسی از پدیده های فیزیکی، مسابقه عکاسی انجمن آلزایمر ایران، مسابقه اولین دوسالانه عکس نور و نگاه حوزه هنری استان البرز و چندین جشنواره دیگر، شرکت در بیش از 50 نمایشگاه گروهی و انتشار کتاب های «عکاسی ماکرو»، «از آشوب ادراک تا ستایش عکس» در سه جلد و فعالیت های دیگر را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/