کد خبر: 5695 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸

سرپرست دانشکده کشاورزی مشگین شهر خبر داد:

پذیرش دانشجو در 4 رشته کارشناسی و 2 رشته کاردانی

سرپرست دانشکده کشاورزی مشگین شهر از پذیرش دانشجو در این دانشکده خبر داد و گفت: دانشکده کشاورزی مشگین شهر در رشته های علمی کاربردی در 4 رشته مقاطع کارشناسی ناپیوسته و 2 رشته کاردانی دانشجو می پذیرد.

پذیرش دانشجو در 4 رشته کارشناسی و 2 رشته کاردانی
به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق،مهدی جودی رئیس دانشکده کشاورزی مشگین شهر گفت: این دانشکده در رشته های علمی کاربردی تولید و بهره برداری از گیاهان داروئی و معطر، مهندسی تولیدات گیاهی- باغبانی، مهندسی تولیدات گیاهی-زراعت و مهندسی منابع طبیعی-مرتع و آبخیزداری در مقطع کارشناسی ناپیوسته و در دو رشته تکنولوژی تولیدات گیاهی و تکنولوژی مرتع و آبخیزداری در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش می کند.
جودی به امکانات دانشکده کشاورزی مشکین شهر اشاره کرد و گفت: این دانشکده دارای کلاس های آموزشی مجهز به امکانات کمک آموزشی، 3 آزمایشگاه مجهز به دستگاه های پیشرفته، سایت رایانه، کتابخانه و سالن مطالعه، سالن­ های غذاخوری، سالن اجتماعات، مسجد، فضاهای دانشجویی و فرهنگی مانند پایگاه بسیج دانشجویی و دفتر انجمن های علمی و اتاق های اداری مناسب است.
وی افزود: به دلیل تجهیز آزمایشگاه های دانشکده به دستگاه هایی با تکنولوژی بالا مانند الایزا، سانتریفیوژ یخچالدار، دستگاه های استخراج و تغلیظ عصاره گیاهان داروئی و غیره دانشکده با اخذ تعرفه های مرتبط، خدمات مناسب آزمایشگاهی به سازمان های دولتی و غیردولتی ارائه کرده و به عنوان یک مرکز فرهنگی در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان مشارکت فعال دارد.
رئیس دانشکده کشاورزی مشگین شهر خاطرنشان کرد: هم اکنون نزدیک به 100 نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی در دانشکده کشاورزی مشگین شهر مشغول به تحصیل هستند که اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان، بومی شهرستان مشگین شهر هستند.
وی افزود: تعداد 9 نفر عضو هیات علمی تمام وقت در دانشکده کشاورزی مشگین شهر مشغول خدمت هستند که یک نفر دانشیار، 6 نفر استادیار و 2 نفر مربی هستند.
 
انتهای پیام/