کد خبر: 5674 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵

همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) برگزار شد؛

جشن فارغ التحصیلی داشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل + تصاویر

همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) جشن فارغ التحصیلی داشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل با حضور نماینده مردم اردبیل در مجلس در مجتمع فرهنگی فدک برگزار شد.

جشن فارغ التحصیلی داشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل + تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام‌ نور مرکز اردبیل با سخنرانی محمد فیضی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و حضور پرشور دانشجویان در سالن فدک اردبیل برگزار شد.

ناصرنصیری معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل در ابتدای این مراسم به تشریح آسیب های اجتماعی استان پرداخت و گفت: افزایش شادی و نشاط در جامعه یکی از راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: توصیه علمای دینی نیز ایجاد نشاط در جامعه است تا بتوان سطح آسیب‌ها را کاهش داده و از بروز و ظهور آن ممانعت کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل در ادامه سخنان خود گفت: دانشجویان و جوانان از اقشار پرنشاط جامعه محسوب می‌شوند، بطوریکه می‌توانند در تزریق شادی و نشاط به جامعه نقش کلیدی ایفا کنند.

وی نقش دولت در ایجاد روحیه شادی و نشاط در جامعه را یادآور شد و گفت: دولت نیز می‌بایست فضای شادی در دانشگاه‌ها ایجاد کند تا زمینه تحصیل و تربیت مطلوب دانشجویان فراهم شود.

 

 افسر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز در این مراسم به تشریح وضعیت دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت: در حال حاضر 13 مرکز آموزشی دانشگاه پیام نور استان اردبیل در سطح استان فعال بوده که حدود 10 هزار دانشجو نیز در این مرکز آموزشی تحصیل می‌کنند.

وی افزود: توانمندسازی و خوداتکایی دانشجویان این دانشگاه از مهم‌ترین اهدافی است که به دنبال داریم و دانشگاه پیام نور به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله برگزاری آزمون‌های الکتریکی و سیستم آموزشی یکپارچه از محدودیت‌های زیادی برخوردار است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در ادامه سخنان خود به تشریح شرایط نقل و انتقالدانجویان پرداخت و گفت: شرایط نقل و انتقال در این دانشگاه به دلیل ورود سیستم آموزشی یکپارچه بسیار تسهیل شده است و امکانات عمرانی، آزمایشگاهی و ورزشی با توجه به آمار دانشجویان پیام نور و ارتقای آنان از امکانات توسعه یافته است.

در این مراسم از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور اردبیل و افتخارآفرینان این دانشگاه در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح ملی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/