کد خبر: 5662 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲

توسط بسیج دانشجویی اردبیل برگزار شد؛

مراسم اختتامیه جشنواره فعالیت های برتر علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم دانشجویان استان+ تصاویر

مراسم اختتامیه جشنواره فعالیت های برتر علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم دانشجویان استان با حضور روسای دانشگاه های اردبیل و منتخبین جشنواره در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

مراسم اختتامیه جشنواره فعالیت های برتر علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم دانشجویان استان+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز مراسم تجلیل از منتخبین جشنواره فعالیت های برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم دانشجویان دانشگاه های استان با سخنرانی اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به تشریح جزئیات جشنواره فعالیت های برتر علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم پرداخت و گفت: این جشنواره به یاد رشادت های شهید مدافع حرم، مرتضی مسیب زاده در دفاع از حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین روز دانشجو پرداخت و گفت:روز دانشجو یادآور مقطعی از تاریخ  مبارزات ملت ایران است.

مسئول بسیج دانشجویی استان 16 آذر را روز هویت بخشی جنبش دانشجویی دانست و گفت: رسالت دانشجوی انقلابی امروز  همانند رسالت دانشجویان دوران انقلاب بلکه بالاتر از آن تضمین پویایی انقلاب است.

وی ضمن گرامی داشت 64 امین بهار جنبش دانشجویی، وظیفه دانشجویان امروز را تعالی کشور در همه ابعاد عنوان کرد و گفت:همه باید تلاش کنیم تا علاوه بر خنثی کردت توطئه های دشمنان، زمینه های پیشرفت هر چه بیشتر کشور را فراهم کنیم.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح جزئیات جشنواره پرداخت و گفت:هدف از برگزاری جشنواره فعالیت های برتر علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم  شناساندن چهره های جوان و پر انرژی به جامعه علمی و فرهنگی استان و کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی استان  اهمیت توجه به ابعاد مختلف علمی و عملی دانشجویان را خاطرنشان کرد و گفت: دانشجویان و نخبگان علمی بعنوان افسران جوان موظف به نقش آفرینی در عرصهه ای  حساسا کشور هستند.

وی سخنان رهبر معظم انقلاب در این خصوص را متذکر شد و گفت:رهبر معظم انقلاب از سالها پیش نهضت علمی و نرم افزاری را مطرح کردند که این خود گویای اهمیت مسئله حرکت به سمت علم است.

اسدی در ادامه سخنان خوداهمیت ارتباط سازنده بین صنعت و دانشگاه را متذکر شد و گفت: اقتدار امروز کشور در رو تبدیل دانش به ثروت است چونکه ایران اسلامی با تلاش فرزندانش در ابعاد مختلف نظامی، فرهنگی به اقتدار و صلابت رسیده و لی در جبهه اقتصادی  موفقیتی حاصل نشده است. که باید در این زمینه تلاش کرد.

وی در پایان سخنان خود به تعداد شرکت کنندگان در جشنواره فعالیت های برتر علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم اشاره کرد و گفت: پس از پایان مهلت فرخوان اثار در مجموع 574 اثر  و 200 ممتاز تحصیلی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری نهایی 68 نفر از دانشجویان در رشته های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و عرصه فضای مجازی منتخب و تجلیل می شوند.

مسئول بسیج دانشجویان در پایان سخنان خود از روسای دانشگاه های اردبیل، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، بنیاد شهید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری استان، بسیج هنرمندان، بسیج اساتید و ادارات و نهادهایی که بسیج دانشجویی را در برگزاری این جشنواره یاری کردند قدردانی کرد.

سخنرانی اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد و قلی پوری رئیس پارک علم و فناوری استان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/