کد خبر: 5661 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱

مسئول علمی بسیجی دانشجویی اردبیل؛

تجلیل از 41 دانشجوی بسیجی در جشنواره فعالیت های برتر علمی

مسئول علمی بسیجی دانشجویی اردبیل از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی و ایثارگر خبرداد و گفت: از 41 دانشجوی بسیجی در این جشنواره تجلیل خواهد شد. خبرداد؛

تجلیل از 41 دانشجوی بسیجی در جشنواره فعالیت های برتر علمی

رضا ندایی مسئول علمی بسیج دانشجویی استان در گفتگو با ابصارخبر، از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فعالیتهای برتر علمی دانشجویان بسیجی، شاهد و ایثارگر استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل خبرداد و گفت: در این جشنواره از 41 دانشجوی منتخب تجلیل خواهد شد.

وی هدف از برگزاری جنواره فعالیت های برتر دانشجوان بسیجی را معرفی فعالیت های دانشجویی،زمینه سازی برای الگوگیری از نخبگان علمی و تشکل های دانشجویی عنوان کرد و گفت:از 478 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره در نهایت پس از داوری های نهایی 41 نفر از دانشجویان در بخش های مختلف تجلیل خواهد شد.

ندایی در ادامه سخنان خود به تشریح آثار رسیده از دفاتر بسیج دانشجویی سراسر استان پرداخت و گفت:95 مقاله،36 اختراع، 73 جلد تألیف کتاب،12 مورد پایان نامه دانشجویی، 15 دانشور نمونه،200 ممتاز تحصیلی، 22 عنوان طرح پژوهشی و 25اثر صنایع دستی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بودند که پس از داوری نهایی نفرات اول تا سوم هر بخش در مراسم اختتامیه که روزیکشنبه 12 آذرماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل برگزار خواهد شد ، تجلیل می شوند.

انتهای پیام/