کد خبر: 5656 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹

جانشین دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان؛

اساتید دانشگاه ها در اسلامی شدن دانشگاه ها تلاش کنند

جانشین دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان در جمع اساتید دانشگاه پیام نور اردبیل با بیان اینکه مسئله اسلامی شدن دانشگاه ها آن طور که باید و شاید اجرایی نشده است از اساتید دانشگاه ها خواست در اسلامی شدن دانشگاه ها تلاش کنند.

اساتید دانشگاه ها در اسلامی شدن دانشگاه ها تلاش کنند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز نشست حلقه های صالحین بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان با حضور حجت الاسلام حمید علی نسب جانشین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با موضوع بسیج در دفاع مقدس در این دانشگاه برگزار شد.
 حجت الاسلام علی نسب در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثار و فداکاری رزمندگان اسلا در دوران دفاع مقدس به تبیین رشادت های دلاورمردان جبهه مقاومت در سوریه و عراق پرداخت.
وی نصرت الهی و تدبیر فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری و همت والای نظامی ولایتمدار و فرزند خلف این کشور، سردار حاج قاسم سلیمانی و پایداری، مقاومت و همدلی مسلمانان را نتیجه این پیروزی شیرین عنوان کرد.
جانشین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در ادامه سخنان خود به انگیزه تشکیل بسیج اساتید اشاره کرد و گفت: اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها که دغدغه های نظام را دنبال می کردند انگیزه تشکیل تشکلی از اساتید که آرمان های انقلاب و امام (ره) را دنبال کند بوجود آورد.
 علی نسب عرصه های مختلف فعالیت در بسیج اساتید را یادآور شد و گفت: بسیج اساتید در عرصه های مختلف نقش آفرینی های گوناگون داشته است بطوریکه در عرصه های علمی، بخش های پژوهشی و تحقیقاتی در این زمینه تلاش های صورت گرفته است.
سرپرست نهاد پیام نور استان اردبیل فعالیت در حوزه فرهنگی را از دیگر عرصه های فعالیت های بسیج اساتید عنوان کرد و گفت: در سطح دانشگاه این فعالیت ها برای ارتقای ظرفیت های فرهنگی اساتید با رویکرد علمی است
وی تصریح کرد: مسئله اسلامی شدن دانشگاه ها آن طور که باید و شاید اجرایی نشده هرچند قدمهایی در این راستا برداشته شده اما کافی نیست.
 

انتهای پیام/