کد خبر: 5615 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷

اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه محقق معرفی شدند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق از برگزاری انتخابات شورای صنفی - رفاهی دانشجویان این دانشگاه خبرداد و گفت: این انتخابات برای دومین سال پیاپی بصورت الکترونیکی برگزار شد.

اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه محقق معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با حضور پرشور دانشجویان بصورت الکترونیکی و از طریق سیستم آموزشی گلستان برگزار شد.

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق هدف از این انتخابات را مشارکت بیشتر دانشجویان در تصمیم‌گیری ‌ها و استفاده از نظرات مشورتی آنان در اداره بهتر امورات مربوط به دانشجویان عنوان کرد و گفت: این انتخابات از طریق سیستم آموزشی گلستان و با شرکت 16نفر از کاندیداها برگزار شد.

وی به اسامی منتخبین این دوره از انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: مهدی مرادی، لیلا یوسفی، عبدالمجید سهرابی، سمیرا قرالو، سهیلا علیپور، معصومه موسوی و مهسا اسماعیلی به عنوان اعضای اصلی و سیده زینب اکبری، رضا حسین خانی و مهدی سلیمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق در پایان سخنان خود به نحوه انتخاب دبیر جدید شورای صنفی-رفاهی این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: دبیر جدید شورای صنفی-رفاهی دانشگاه در اولین جلسه رسمی و با انتخاب خود اعضای شورا مشخص و معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/