کد خبر: 5612 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خلخال؛

مدیریت جهادی، تنها راه نجات کشور است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خلخال در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این شهرستان به تبیین آزادسازی خرمشهر های پیش رو پرداخت و گفت: خرمشهر اقتصاد مهمترین مقوله امروز مردم است و همه باید در فتح این سنگر کلیدی تلاش کنیم.

مدیریت جهادی، تنها راه نجات کشور است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، محمد جعفری نوده دانشجوی دانشگاه آزاد خلخال بعنوان  سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)، یاد و خاطره درگذشتگان زلزله دلخراش و غم بار کرمانشاه را گرامی داشت و گفت: خرمشهر اقتصاد مهم ترین مقوله امروز مردم است و همه باید در فتح این سنگر کلیدی همت کنیم.

جعفری جانفشانی های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: روزگاری خرمشهر و باز پس گیریش تبدیل به مساله اصلی این کشور بود که با دستور حضرت امام خمینی(ره) این مهم به دست آمد.

وی به تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص فتح خرمشهرهای پیش رو پرداخت و گفت: خرمشهر های امروز خرمشهر اقتصاد، نظام بانکی، سلامت، نظام آموزش و پرورش، مدیریت، سیاست داخلی و خارجی هستند که ما بعنوان افسران جنگ نرم وظیفه فتح این سنگر ها را با کمک و پشتیبانی همه مردم بر عهده داریم.

این دانشجوی فعال در ادامه سخنان خود به موضوع اقتصاد پرداخت و گفت: در خرمشهر اقتصاد که مهم ترین مقوله امروز مردم است کار را به جایی رسیده است که خود رهبر معظم انقلاب وارد میدان شده  و راهکار ارائه دادند.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: نمیدانم از کجا بود که این راهکار فقط تبدیل شد به ویترین سخنرانی های قشنگ عده ای از مسولان، آقایانی که گفتند در بحث اقتصاد کارکردیم ولی متاسفانه میزان گفتن ها با کار هم خوانی ندارد و روز به روز سفره این مردم در حال تنگ تر شدن است این سیاست به قدری غریب افتاد که حتی خود مسولان هم تمام آن را در ادارات دولتی نیز اجرا نمی کنند به عنوان مثال در اتاق کار اکثر مسولان از وسایل خارجی استفاده می شود امیدواریم اقایان با تبیین درست این مقوله نقش خود و مردم را در این زمینه مشخص کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خلخال به بحث مدیریتی پرداخت و گفت: در بحث مدیریت تنها راه نجات، مدیران جهادی هستند که هم تخصص لازم را دارایند و هم تقوا را و وقتی که وارد عرصه کار و فعالیت می شوند، مسولیت پذیرند و کار را با دید انقلابی جلو می برند.

جعفری در ادامه سخنان خود به نظام بانکی پرداخت و گفت: خرمشهر بعدی خرمشهر نظام بانکی است متاسفانه بانک داری ربوی امروز بیش از بیش در حال رواج است سروران خواهش میکنم تا حرف از ربا به میان میاید ذهن ها تک بعدی به بحث بهره های بانکی معطوف نشود چرا که این تمام ماجرا نیست به عنوان مثال بحث خلق پول در بانک داری اسلامی جه جایگاهی دارد؟پول حاصل از این سیاست کثیف یه جیب چه کسانی میرود ودر کجا ها هزینه میشود؟ امروز بانک های نیمه ورشکسته کشور با کاهش سود درمان نمی شوند بلکه مسکن داده می شوند.

وی به نظام سلامت نیز اشاره کرد و گفت: در بحث خرمشهر نظام سلامت سالانه 290000کشته داریم و با این وجود هنوز هم از محصولات تراریخته استفاده می شود و عملا کسی به فکر پیش گیری نیست و از سوی دیگر مردم بی گناه با جسمی پر درد و با جیبی خالی و با کاغذ پاره ای به اسم دفترچه بیمه سلامت  ایرانیان در مقابل میز های اشرافی پزشکان نمیدانند چه باید بکنند

این دانشجوی فعال در ادامه سخنان خود به کارکرد نظام آموزشی کشور پرداخت و گفت: نظام آموزش و پرورش نیز کارامدی یک نظام اموزشی برای جامعه اسلامی را کاملا دارا نیست از بی کفایتی مدیرانی در این بخش  گرفته تا سند های آموزشی که از خارج از خاک این کشور برای آموزش به کودکان تدارک دیده می شود.

وی در ادامه سخنان خود به سند 2030 اشاره کرد و گفت: به طور مثال سند ننگین 2030،که رهبر معظم انقلاب فرمودند، بحث سر استقلال یک کشور است اما متاسفانه اولین مدرسه با این رویکرد در تهران در سال تحصیلی جدید افتتاح شد.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست خارجه پرداخت و گفت:  متأسفانه مشکلات داخلی کشور به جای حل شدن ، تبدیل به یک موج سیاسی می شود که بعد از اتفاق ناگوار بعدی نیز  از یاد ها می رود بدون آنکه مشکل حل شده باشد.

وی زلزله اخیر را یادآور شد و گفت: به طور مثال در زلزله اخیر به جای رفع مشکلات و مدیریت بحران مردم ، به طرح مسکن مهر بی مهرانه تاخته می شود، بطوریکه چند سال پیش نیز فردی این خانه ها را مزخرف خواند البته، بله این ها در مقابل خانه های اشرافی که خود این دوستان استفاده می کنند شاید همین باشند ولی سوال این است با وجود تمام مشکلات احتمالی این مسکن ها، شما برای مسکن این قشر از جامعه چه کرده اید؟

این دانشجوی فعال با بیان اینکه متاسفانه از فضای غبارآلود این روزها استفاده شده و لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم تحویل مجلس شد، گفت: این لایحه عملا یک خود تحریمی جدید است که امید واریم مجلس محترم این لایحه را بادقت کامل بررسی کند.

جعفری به تبیین موضوع غیر قابل اعتماد بودن آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: در این مقوله نیز چهار سال طول کشید تا عده ای به این برسند که امریکا قابل اعتماد نیست، نمی دانم چه کسی و چگونه می تواند پاسخ حق ملت ایران را که در این چهار سال حتی آب خوردن مردم هم به این مذاکرات گره زده شده بود را با نافرجامی امروز برجام پاسخ دهند.

وی افزود: امروز متاسفانه این حرف مطرح شده است که رهبری خود پشت مذاکره کنندگان بودند نمیدانم چرا قسمت دوم این جمله رهبر معظم انقلاب مهجور مانده است که فرمودند: ولی من به این مذاکرات خوش بین نیستم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خلخال با بیان اینکه روزی با مذاکرات می خواستیم به الگوی دنیا تبدیل شویم، تصریح کرد: امروز تنها به عبرت سایر کشورها تبدیل شده ایم.

وی گفت: با اینحال عده ای هنوز هم متوجه نشده اند و می گویند مذاکره نه ولی با انان گپ می زنیم اقایان بدانند ما در سایر موارد چون توان دفاعی و موشکی و حقوق بشر هیچ مذاکره یا گپ یا هر چیز دیگری که بخواهند اسمش را بگذارند با شیطان اکبر یعنی آمریکا نداریم.

جعفری زیاده خواهی را از خصلت های دشمنان توصیف کرد و گفت: این خصلت دشمن است که زیاده خواه است و هر چه بیشتر امتیاز بگیرد حریص تر می شود .

وی راه چاره برای مقابله با دشمنان را در ایستادگی و فریاد مرگ بر آمریکا  دانست و گفت: اگر این مهم اتفاق نیفتد تحریم ها هم به بهانه های واهی دیگری ادامه خواهند داشت .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خلخال در پایان سخنان خود تنها راه نجات کشور را عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: برای حل مشکلات به جوان انقلابی و مدیر جهادی و توجه به دستورات رهبر و توکل به خدا را سرلوحه کار قرار دهیم تا از این جنگ  پیروز شویم.

انتهای پیام/