پربازدیدترین ها

کد خبر: 5605 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴

برگزیدگان خواهر جشنواره ورزشی شهدای دانشجو معرفی شدند

مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان از معرفی برگزیدگان بخش خواهران جشنواره ورزشی شهدای دانشجو خبرداد و گفت: این مسابقات در رشته های شنا، دومیدانی و تیراندازی با تفنک بادی در اردبیل برگزار شد.

برگزیدگان خواهر جشنواره ورزشی شهدای دانشجو معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، رضازاده مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری جشنواره ورزشی شهدای دانشجو و مدافعان حرم در اردبیل خبرداد و گفت: این جشنواره با حضور بیش از 100 نفر از دانشجویان بسیجی خواهر دانشگاه های سراسر استان در سه رشته دومیدانی، شنا و تیراندازی با تفنک بادی در اردبیل برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود به معرفی نفرات برگزیده این جشنواره پرداخت و گفت: خواهران مهسا غفاری از بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی، زینب حاجی زاده از بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشکین شهر و سحر بخشی از بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور خلخال به ترتیب به مقام های اول تا سوم رشته دومیدانی دست یافتند.

رضازاده در ادامه به معرفی نفرات برتر رشته شنا پرداخت و گفت:خواهران اسماء صلواتی زاده از مؤسسه آموزش عالی‌نوین، نیلوفر راجی از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل و مریم قدیمی از بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل به ترتیب عنوان های اول تا سوم رشته شنا را از آن خود کردند.

در رشته تیراندازی با تفنک بادی نیر به ترتیب خواهران زینب قلی پور از بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل، کیمیا اسعدی از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پارس آباد و سمیرا علیزاده از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خلخال به مقام های اول تا سوم رسیدند.

انتهای پیام/