کد خبر: 5574 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸

توسط هیات مکتب الشهداء برگزار شد؛

پیاده روی جاماندگان اربعین در دانشگاه محقق+تصاویر

مراسم پیاده‌روی "جاماندگان اربعین" از مسجد دانشگاه محقق تا مزار مطهر شهدای گمنام این دانشگاه با حضور دلباختگان امام حسین(ع) توسط هیأت مکتب الشهدای دانشگاه محقق برگزار شد.

پیاده روی جاماندگان اربعین در دانشگاه محقق+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، همزمان با اربعین حسینی گروهی از دانشجویان دلباخته حضرت اباعبدالله (ع) که نتوانستند در پیاده‌روی نجف تا کربلا شرکت کنند با حضور در مسجد دانشگاه محقق جمعی با عنوان "جاماندگان اربعین" را تشکیل دادند تا با عزاداری در طول مسیر مسجد تا مزار شهدای گمنام این دانشگاه ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان دهند.

یکی از دانشجویان شرکت کننده در این مراسم با بیان اینکه برات اربعين و کربلا را باید از سلطان عشق گرفت، گفت: حضور عاشقانه و عالمانه در روضه های امام حسین(ع) انسان را به مراد دل می رساند.
وی به دلیل جاماندگی خود از همایش پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: جاماندگي ام شايد در نواهايم نهفته است که شور و التهاب رفتن را خوب نرسانده است.

یکی دیگر از دانشجویان نیز گفت: آن کسی که بین الحرمین را ندیده آرزو می‌ کند یکبار هم که شده دلش را میهمان حرم کند، اما من که یکبار میهمان شدم، اربعین امسال صحنه به صحنه خاطرات گذشته را با تمام وجود مرور کردم و پا به پای زوار در بزرگراه نجف-کربلا عمود به عمود را تمام در رویاهایم دیدم، انگار هزاران هزار بار دلم هوای قبله العباس کرد.

دسته های عزاداری، قرائت زیارت اربعین و  زیارت عاشورا در مزار شهدای گمنام، پویش جاماندگان اربعین و اقامه نماز جماعت از جمله برنامه های این مراسم در اربعین حسینی بود.

انتهای پیام/