کد خبر: 5533 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

ندای لبیک به آزادی پاسخ نه به استعمار و استکبار است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با صدور پیامی اظهار داشت: ایستادگی مردم ایران در برابر آمریکا، ابهت دروغین آن را شکست و بارقه ای از امید به رهایی را در دلهای مردم محروم آمریکای لاتین، افریقا و خاورمیانه روشن کرد.

ندای لبیک به آزادی پاسخ نه به استعمار و استکبار است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان آحاد ملت ایران به خصوص قشر فرهیخته دانشگاهیان را جضور حماسی و ضد استکباری در یوم الله 13 آبان دعوت کرد:

در پیام رئیس دانشگاه محقق به مناسبت 13 آبان آمده است: اشغال لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در آن زمان آنچنان به جا و بموقع بود که یک ملت با تمام قامت خود از آن پشتیبانی کرد و ایستادگی در برابر آن را نشانه خودباختگی، مزدوری و خالی کردن پشت مظلومین عالم قلمداد کرد.


صادقی در پیام خود با بیان اینکه اگر چه امروز امریکا و استکبار جهانی با لعاب دروغین حمایت از حقوق بشر چهره کریه خود را میپوشاند، می افزاید: در دهه ۵۰ هر پیر و جوانی از امریکا چهره ای جز ددمنشی و خونخواری سراغ نداشت. هر جا که سخن از حق کشی، تجاوز، شکنجه، کودتا و ستم بود نام امریکا سرخط هر خبر و تحلیلی بود.

 

وی می افزاید: ایستادگی جانانه مردم ما در برابر امریکا در آن زمان ابهت دروغین آن را شکست و بارقه ای از امید به رهایی را در دلهای مردم محروم امریکای لاتین، افریقا و خاورمیانه روشن کرد.
 رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه پیام خود ندای لبیک به آزادی را نه به استعمار و استکبار دانست و گفت: می توان با فرهنگ بومی بر اساس مقتضیات زمان از حقوق اساسی انسانها پاسداری و در عین حال الگوهای آلوده و فاسد رشد و توسعه امریکایی را لگدکوب کرد.


صادقی می افزاید: ایران عزیز ما در شرایطی که از ضعف نظامی، گسیختگی در شیرازه امور کشور، توطئه های داخلی گروهکهای تروریستی و ضدانقلاب و آغاز یک راه پر فراز و نشیب رنج می برد، از اقتدار خود پاسداری کرد، حال، این ملت تاریخی و تاریخ ساز چگونه می تواند در اوج شکوفایی، نهادینه شدن سازمانهای اجرایی، تجهیز نیروهای نظامی و افول ضد انقلاب داخلی تسلیم خواسته های نامشروع استکبار شود؟


در پایان پیام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی آمده است: دانشگاهیان اردبیل یک دل و هم صدا یک بار دیگر با شهدای بزرگ انقلاب و دفاع مقدس، امام شهیدان و رهبر فرزانه جمهوری اسلامی پیمان می بندند که وعده های دروغین نان و آب دشمنان، آنها را از صراط مستقیم الهی و مسیر حق خارج نکند چونکه اعتقاد دارند:ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

انتهای پیام/