پربازدیدترین ها

کد خبر: 5529 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱

بیانیه استکبار ستیزی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور

تسخير لانه جاسوسي ، فرو ريختن يكي از مهمترين دژهاي توطئه آمريكا در ايران و منطقه بود كه خود طنين افكن فرياد حقانيت و اقتدار انقلاب اسلامي در ميان جهانيان شد.

بیانیه استکبار ستیزی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور

به گزارش ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با صدور بیاینه ای ضمن دعوت آحاد مردم به حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان جنایان آمریکا در جهان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:13آبان بی گمان یکی از مهمترین و موثرترین روزهای تاریخ معاصر ایران است. این روز، از طرفی یادآور حماسه آفرینی گروهی از جوانان این مرز و بوم در جریان انقلاب اسلامی است که در راه تحقق استقلال و آزادی میهن شان از ایثار جان دریغ نکردند و خون پاک آنان گواه محکمی بر پیوند پایدار میان دانش و آزادی شد. از سوی دیگر سیزده آبان سالروز تسخیر سفارت آمریکا توسط گروهی از دانشجویان پیرو خط امام چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. واقعه ای که تاثیری ژرف بر فضای سیاسی – اجتماعی ایران پس از انقلاب نهاد و در تعیین رویدادهای این سال ها بسیار موثر بود.

تسخير لانه جاسوسي ، فرو ريختن يكي از مهمترين دژهاي توطئه آمريكا در ايران و منطقه بود كه خود طنين افكن فرياد حقانيت و اقتدار انقلاب اسلامي در ميان جهانيان گرديد و موجب شد قدرت هاي شيطاني و در راس همه آنها آمريكای جنایتکار و عهد شکن در برابر اراده ملت مسلمان ايران احساس حقارت كنند.

شرايط حساس فعلي كه قدرت هاي استكباري و به ويژه آمريكاي جهانخوار با بهره گيري از ترفندهاي گوناگون در صدد ضربه زدن به كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند، يكپارچگي مردم و پايبندي آنان به اركان مقدس جمهوري اسلامي ايران ، اصلي است كه مي تواند همه نقشه هاي شوم قدرت هاي استكباري را نقش بر آب كند.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان نکات ذیل را یادآور می گردد:

1- الگوی راهبردی خمینی کبیر در ایجاد انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری به عنوان شایسته ترین زعیم در تثبیت آن طی نزدیک به 4 دهه گذشته، پیش از پیش منشاء ایجاد تحولات ماندگار و سازنده در ایران و جهان بود و این تفکر که از بطن آتشفشان جوشان اسلام ناب محمدی بر می خیزد، توانسته با ایجاد موج بیداری اسلامی سنگرهای تفکر لیبرال دموکراسی غرب را به تسخیر در آورد و هر لحظه مدرنیسم را در عصری که غرب آن را پایان معنویت می نامد در هم بشکند.

2- تاریخ طولانی خیانت ها و بهره کشی های استعماری به شکل کهنه و نو که از طرف جهان غرب به خصوص آمریکا در اذهان ملت بزرگ ایران تثبیت شده چیزی نیست که با تغییرات فریبنده و نمایشی برخی سیاست ورزان آمریکا و اروپا قابل رفع باشد و تا زمانی که تغییری اساسی در  راهبرد شیطانی آنها نسبت به ملت ایران ایجاد شود شعار « مرگ بر آمریکا » به عنوان نماد شیطان ستیزی ، شعار همه ایرانیان آزاد و بیدار خواهد بود.

3- انقلاب اسلامی ایران هویت اسلامی را در دنیای اسلام و هویت معنوی را در کل جهان زنده کرده و واقعیت های جهان گویای آن است که قرن بیست و یکم میلادی قرن اسلام و بیداری اسلامی و شکست خودکامگان تاریخ است. پس شایسته آن است چهره های سیاسی خاص طرفدار رابطه با آمریکا به جای ایجاد فضای کاذب و امید دادن به آمریکا برای ایجاد تردید در اراده مردان و زنان بیدار شده، در کنار ملت ایران و در پرتو آموزه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و در ذیل تعالیم حیات بخش اسلام ناب محمدی (ص) ایفای نقش نمایند و به جای تشکیک در جبهه خودی، مقاومت اسلامی را تقویت نمایند.

4– همانطور که حضرت امام راحل بیان فرمودند و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز بارها تاکید داشته اند، نبرد ما با آمریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی و جریان کفر و شرک و یهود ، نبرد جبهه اسلام با جبهه کفر است و این نبرد پایانی ندارد و به حول و قوه الهی« ما آمریکا را در منطقه شکست خواهیم داد.»

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور اردبیل با تأسی از راه اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا و انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی تا نابودی استکبار جهانی و آزادی قدس شریف تا آخرین قطره خونمان از مبارزه و جهاد در این راه از پای نخواهیم نشست و همواره با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیسم در کنار شعار های هیهات منا الذله و لبیک یا حسین به جهانیان خواهیم فهماند، که برای پاسداری از انقلاب اسلامی که ریشه در عاشورای حسینی دارد ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد و از آرمان های انقلاب اسلامی و دیپلماسی امام خمینی (ره) که در راستای حماسه حسینی است حفاظت و صیانت خواهیم کرد.