کد خبر: 5507 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی؛

استکبار ستیزی، رفتاری برگرفته از عقلانیت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه شرط آرامش و مودت میان مسلمانان استکبار ستیزی است، گفت:استکبار ستیزی، رفتاری برگرفته از عقلانیت،منطق و وحی است.

استکبار ستیزی، رفتاری برگرفته از عقلانیت است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در گفتگو با ابصارخبر با بیان اینکه رفتارهای متکبرانه و خودخوانه در دنیا جریان استکباری است، گفت: در تمام اعصار و قرون تاکنون این جریان نخواسته مسلمانان و بطور کلی بشریت، همزیستی مسالمت آمیز داشته و در آرامش به سر برند.

عابدی با بیان اینکه در گذشته اگر می خواستیم از استکبار ستیزی سخن بگوییم در وهله اول برخورد فیزیکی در ذهن ها متصور می شد، گفت: امروز فضای بوجود آمده توسط انقلاب اسلامی خصوصا رهبر معظم انقلاب به تمامی آزادی خواهان جرأت و جسارت مقابله با استکبار داده است.

وی با بیان اینکه باید استکبار ستیزی را در متن فرهنگ ها جستجو کنیم، گفت: امروز شیوه نفوذ استکبار عوض شده و دشمنان اسلام از طریق فرهنگ و استحاله فرهنگی وارد میدان شده اند، بنابراین ما هم باید به تناسب حرکت آنها، خودمان را تجهیز کرده تا بتوانیم با آنها مقابله کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود به آیه 73 سوره توبه اشاره کرد و گفت:استکبار ستیزی رفتاری، برگرفته از عقلانیت، منطق و وحی است.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی اسلام را متهم به خشونت طلبی کنند،گفت: سوال اینجا است که آیا سکوت و بی تفاوتی نسبت به کسانیکه می خواهند عزت ما را لگد مال کنند، عقلانی و منطقی است!

عابدی ادامه داد: عقل، وحی و منطق هر انسانی ایجاب می کند که در برابر ظلم و ظالم ایستاده و با این ایستادگی خود، دشمنان و ظالمان را در اهداف خود ناکام بگذارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان 13 آبان نمونه بارز و عینی مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: آزاد مردان جهان نیازمند ایامی همچون یوم الله 13 آبان هستند تابا فریادهای کوبنده خود استکبار را به زانو دربیاورند.

انتهای پیام/