کد خبر: 5473 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹

در شورای فرهنگی دانشگاه های استان مطرح شد؛

13 آبان سالروز افتخارآفرینی دانشجویان است/ برنامه های فرهنگی دانشگاه ها آسیب شناسی شود

رئیس دانشگاه محقق در نشست شورای هماهنگی برنامه های فرهنگی دانشگاه های استان با بیان اینکه استکبار جهانی قابل اعتماد نیست، گفت: در پیشبرد اهداف شوم آمریکا علیه ملت های دنیا، جمهوری خواهها و دموکرات ها مکمّل یکدیگرند و هرگز نباید از حرکت آنها غافل شد.

13 آبان سالروز افتخارآفرینی دانشجویان است/ برنامه های فرهنگی دانشگاه ها آسیب شناسی شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز نشست شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان با محوریت برنامه های 13 آبان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

برنامه های فرهنگی دانشگاه ها آسیب شناسی شود

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه 13 آبان سالروز افتخارآفرینی دانشجویان است، گفت: دانشجویان سرمایه های انقلاب و آینده سازان نظام هستند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاهیان و به ویژه دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان حضور حداکثری داشته باشند.

وی افزود: هدف ما حمایت از حق و مردم بوده و هدف استکبار ظلم و بیدادگری است و با توجه به این مقوله استکبار جهانی هیچ وقت با ما کنار نمی آید.

 صادقی با بیان اینکه ما هیچ موقع منافع اسلام و امت را فدای استکبار نخواهیم کرد، گفت: هدف ما در دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی یکی است و با استکبار کنار نمی آییم.

رئیس دانشگاه محقق در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استکبار جهانی برای ما قابل اعتماد نیست، گفت: در پیشبرد اهداف شوم آمریکا علیه ملت های دنیا، جمهوری خواهها و دموکرات ها مکمّل یکدیگرند و نباید از حرکت آنها در عرصۀ های مختلف غافل شد.

وی در ادامه سخنان خود با اظهار تأسف از اینکه حضور دانشجویان در برنامۀ های فرهنگی دانشگاه کمرنگ شده است، گفت: آسیب شناسی و زمینه سازی جهت حضور حداکثری دانشجویان در برنامه های فرهنگی دانشگاه، اولویت اصلی مسئولین قرارگیرد.

 

راهپیمایی یوم الله 13 آبان بزرگترین فرصت برای خاموش کردن تمامی توطئه های دشمنان است

 حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در این جلسه به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم بخصوص دانشگاهیان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لانۀ جاسوسی آمریکا، ضروری است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را منشأ امنیت کشور و منطقه دانسته و گفت: چونکه آمریکا در رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه زمین گیر شده است، برای خلاص از فشارهای درونی دست به هر اقدامی خواهد زد.

حسنی دشمنی آمریکا با ملت ایران در طول تاریخ را یادآور شد و گفت: دشمنی ما با آمریکا بر سر عقاید است و توسعه و صدور انقلاب اسلامی در جهان مایه ی نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بوشد.

وی در ادامه سخنان خود به راهپیمایی عظیم مردم در 9 دی ۸۸، پرداخت و گفت: راهپیمایی مردم بخصوص دانشگاهیان در یوم الله 13 آبان بزرگترین فرصت برای خاموش کردن تمامی توطئه های دشمنان است.

 عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  محقق نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) تداوم جلسات را مایۀ قوّت برنامه ها عنوان کرد  و به ارائه گزارش برنامه های فرهنگی اجرا شده در سال 96 پرداخت.

در ادامه این جلسه رؤسای دانشگاه های استان و مسئولین فرهنگی حاضر درجلسه به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

 

انتهای پیام/