کد خبر: 5466 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛

دانشجویان برای مشکلات جامعه راهکار ارائه دهند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در جمع مسئولین تشکل های دانشجویی اردبیل با بیان اینکه میدان بسیج، میدان بی مزد و منت است، گفت: دانشجویان با ارائه راهکار می توانند مشکلات جامعه راهکار را حل کنند.

دانشجویان برای مشکلات جامعه راهکار ارائه دهند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در جمع اعضای مجمع تشکل های دانشجویی استان  به بیان ویژگی های جوانان  ودانشجویان پرداخت و گفت: دانشجویان در محیط های علمی می توانند با بررسی مشکلات مردم و ارائه راهکاری عملی نقش و رسالت خود را در جامعه ایفا کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه  میدان بسیج میدان بی مزد و منت است، گفت: نسل جوان امروز با تأسی از  مکتب عاشورا پا جای پای شهدای انقلاب و دفاع مقدس گذاشتند و در راه اعتلای اسلام و انقلاب  حتی سر خود را فراتر از مرزها نیز می دهند.

وی اهمیت انجام کارهای فرهنگی در محیط های علمی را متذکر شد و گفت: امروز دشمنان اسلام با سلاح نفاق در محیط های علمی حاضر شده اند تا با ایجاد شک و شبهه در بین نسل جوان به اهداف شوم خود برسند.

بابازاده برگزاری اردوهای راهیان نور،برپایی یادواره های شهدا و ارتباط مستمر با خانواده های شهدا را لازم و ضروری عنوان کرد و از دانشجویان خواست تا با حضور در منازل خانواده های شهدا و انس و الفت با انسان های پاک و اتخاذ تدابیر عالمانه توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه میدان بسیج میدان بی مزد و منت است، خاطر نشان کرد: اخلاص در این میدان حرف اول را می زند و همانطور که اخلاص دستگاه های عزاداری برای امام حسین(ع) را تا عرش الهی بالا برد ، بسیجی نیز اگر سبقه ی بسیجی خود را نگه دارد  قطعا می تواند بیشترین تاثیر را در جامعه  از خود برجای بگذارد.

فرمانده سپاه عباس(ع) توطئه اخیر دشمنان را یادآور شد و گفت: امروز گروه نفاق در صدد برهم زدن ساختار مملکت است و در این میان وظیفه تشکل های دانشجویی بعنوان مؤذنان جامعه در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان مهم حائز اهمت است.

وی با بیان اینکه تشکل های دانشجویی با اجرای برنامه های روشنگری می توانند پیچیده ترین توطئه ها را با ساده ترین و کم هزینه ترین برنامه ها خنثی کنند، گفت: بسیج، انجمن و سایر تشکل های دانشجویی تنها در صورت کنار هم بود  و ید واحد می توانند زمینه های سعادت جامعه را فراهم کنند.

رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به مأموریت های سپاه م بسیج اشاره کرد و گفت: سپاه ذاتا مرزبان نیست ولی در شرایطی که امنیت جامعه و اسلام اقتضا کند به امر مرزداری نیز همت خواهد کرد..

وی با بیان اینکه کار غلط، از هرکسی سر بزند غلط است، گفت: ما برای حفظ ارزش های دین تلاش می کنیم و در این راه با احدی عهد اخوت نبسته ایم.

بابازاده در پایان سخنان خود از سیستم بانکی کشور نیز انتقاد کرد و گفت: بدور از عدل و انصاف است که در جامعه اسلامی شخصی با واسطه و رابطه میلیاردها تومان از بانک های مختلف وام دریافت  و در عین حال در حالیکه با هیچکدام نیز تصفیه نکرده با در دست داشتن صدها دسته چک  به چپاول مردم نیز بپردازد و آزادانه نیز بگردد در  حالی که یک فرد  نیازمند بی پشت و پناه تنها به خاطر اخذ 10 میلیون تومان وام با مشکلات گوناگون  از جمله ضامن معتبر و پشت نوبت دسته پنجه نرم کند.

فرمانده سپاه جضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود ضمن تداوم چنین جلساتی از مسئولین تشکل های دانشجویی خواست تا با اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در محیط های دانشگاهی گام های مهم و اساسی جهت اعتلای کشور بردارند.

به گفته حسین شمسی پور دبیر مجمع تشکل های دانشجویی استان مقر شد فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) تعدادی از کتاب های نفیس مربوط به دفاع مقدس،شهدا و جنگ نرم جهت معرفت افزایی و بصیرت بخشی در اختیار تشکل های دانشجویی استان قرار گیرد.

انتهای پیام/