کد خبر: 5452 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل:

حل منکرات مستلزم مطالعه عمیق و کار ریشه ای است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل در جمع دانشجویان بسیجی گفت: در مسئله امر به معروف و نهی از منکر پرداختن به مسائل ریشه ای مهمتر از مسائل مقطعی است.

حل منکرات مستلزم مطالعه عمیق و کار ریشه ای است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز نشست شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل با حجت الاسلام علی نسب مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع)،به طرح مباحث امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پرداخت و گفت: افرادی در عضویت بسیج هستند باید روحیه تعاون و همکاری  را خود تقویت کنند، چونکه با دست رو دست هم گذاشتن  کاری انجام نمی شود.

علی نسب در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز هر کس بخواهد فعالیتی در عرصه فرهنگی داشته باشد بدون مطالعه دقیق و نقشه راهبردی مطمئناً با شکست روبرو  خواهد شد، گفت: در مسئله امر به معروف و نهی از منکر نیز باید یک مطالعه دقیق در مورد ریشه های ناهنجاری هاانجام بگیرد تا تأثیر ارشاد و راهنمایی بتواند خود را بستر جامعه نشان دهد.

وی مسئله ای بد حجابی را رایج ترین منکرات در جامعه دانست و گفت: در مسئله امر به معروف و نهی از منکر پرداختن به مسائل ریشه ای مهمتر از مسائل مقطعی است.

 علی نسب در پایان سخنان خود به تبیین ریشه ای علل بد حجابی در جامعه پرداخت و گفت: رواج فرهنگ غرب گرایانه توسط ماهواره ها و شبکه های اجتماعی، فقر فرهنگی خانواده ها و وارد شدن مال حرام به سفره خانواده ها از جمله عوامل بدحجابی در دامعه است.

انتهای پیام/