کد خبر: 5451 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه محقق در محکومیت سخنان رییس جمهور آمریکا

سخنان سراسر دروغ رییس جمهور آمریکا علیه ملت بزرگ ایران بار دیگر دست چدنی و فریبکارانه سیاستمداران آمریکا را از زیر دستکش مخملی نمایان و بر کلام دوراندیشانه پیرجماران صحه گذاشت.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه محقق در محکومیت سخنان رییس جمهور آمریکا

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه ای سخنان رییس جمهور آمریکا در مورد اهانت به ملت ایران را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:سخنان سراسر دروغ و مستکبرانه اخیر رییس جمهور آمریکا علیه ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر دست چدنی و فریبکارانه سیاستمداران آمریکا را از زیر دستکش مخملی نمایان و بر کلام دوراندیشانه و حکمیانه پیرجماران ما که آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ملت ایران نامید، صحه گذاشت. چنین اهانت هایی به ملت ایران و فرزندان غیور پاسدار آن ناشی از عصبانیت نظام سلطه از قدرت و نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی و موفقیت های چشمگیر سبزپوشان حافظ امنیت، شرف و غیرت آن در مبارزه با تروریسم و برچیدن شجره خبیثه داعش در منطقه است.
این بیانیه می افزاید: تروریستی نامیدن سپاه که متشکل از انسانهای مومن و بی ادعا و نمونه ای از دریای جوشان حق طلبی ملت ایران است از طنزهای تلخ تاریخ است. مجموعه ای که در یکی از حساس ترین و خطرناک ترین زمان بشریت که تروریسم برآمده از جهالت داعش، شرف و انسانیت را ذبح می کرد، سروقامت و استوار به ندای ملت های مظلوم سوریه و عراق به مبارزه با نماد تحجر و تروریسم پرداخت و با تقدیم شهدای گرانقدر مدافع حرم به دامن امت اسلامی، امید را در منطقه زنده نگه داشت.
بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه بیانیه خود می افزاید: امروز سپاه پاسداران و فرماندهان شهید و غیور آن که مجاهدانه و عاشقانه به فرمان رهبری معظم انقلاب از مرزهای انسانیت حراست و به بشریت خدمت می کنند نه تنها در قلب ملت ایران جای دارند بلکه محبوب دلهای آزاده و بیدار در اقصی نقاط عالم به ویژه کشورهای منطقه هستند. لذا، چنین اهانت هایی برخلاف هدف گویندگان و طراحان آن، موجبات بیشتر وحدت ملت بزرگ ایران و مسوولان نظام شده و سپاه پاسداران را بیش از گذشته در بین ملت ایران و ملتهای منطقه عزیز کرد.
 

انتهای پیام/