کد خبر: 5419 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸

مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی خبرداد؛

جشنواره ورزشی شهدای دانشجو برگزار می شود

مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان از برگزاری جشنواره ورزشی شهدای دانشجو و مدافعان حرم خبرداد و گفت: این جشنواره ورزشی در آستانه سومین کنگره شهدای دانشجوی استان برگزار می شود.

جشنواره ورزشی شهدای دانشجو برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، امین صادق زاده مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان از برگزاری جشنواره ورزشی جام شهدای دانشجو و مدافعان حرم خبرداد و گفت: این جشنواره در راستای برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره ورزشی در رشته های دو و میدانی رشته 20 متر، شنا در رشته کرال و تیراندازی با تفنک بادی برگزار می شود،گفت: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تا 15 آبان می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان جشنواره ورزشی جام شهدای دانشجو را گامی در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا عنوان کرد و گفت: امثال شهید حججی با شهادتشان ثابت کردند که انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است و تن به ذلت و خواری نمی‌دهد.

وی انقلاب اسلامی ایران را بر گرفته از مکتب عاشورا  دانست و گفت: خیلی از حرکات مبارزاتی در دنیا از امام حسین(ع) درس گرفتند و به فرموده امام راحل (ره) ما هرچه داریم از محرم و صفر است.

 

انتهای پیام/