کد خبر: 5408 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان:

انقلابی بودن رکن اصلی نهاد هبری در دانشگاه ها است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در نشست صمیمی با دبیران تشکلهای دانشجویی به تبیین خطوط قرمر انقلاب پرداخت و گفت: هرکسی به آرمان های انقلاب اهانت کند با تمام وجود مقابل آن خواهیم ایستاد.

انقلابی بودن رکن اصلی نهاد هبری در دانشگاه ها است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،عصر امروز نشست دبیران تشکل های دانشجویی و مسئولین کانون های نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی با حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات مسئولین تشکل های دانشجویی،گفت: مدیران آینده کشور و احیاگران امورات فرهنگی، دانشجویان فعال عرصۀ علمی و فرهنگی دانشگاه ها هستند.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح وظایف دفاتر نهاد رهبری در دانشگاهها پرداخت و گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها یک مجموعۀ دینی، ارزشی و منتسب به ولی امر مسلمین جهان در دانشگاه ها است.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی دفاتر نهاد رهبری پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است،گفت: بینات رهبر معظم انقلاب همواره چراغ مسیر حرکت ایرنیان در جاده جهانی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از نظام ائمه معصومین علیهم السلام دانست و گفت: خدمت گزاری در نهادرهبری برای ما مایۀ افتخار است.

وی افزود: انقلابی بودن رکن اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است بطوریکه اعتلای کلمه توحید هدف والای آن محسوب می شود.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین وظایف تشکل ها و کانون ها در دانشگاه محقق پرداخت و گفت: نهاد رهبری در دانشگاه از فعالیت تشکل ها و کانون ها حمایت معنوی می کند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها بر اساس آسیب های موجود انجام می گیرد،گفت: ما در دین اسلام بن بست نداریم و شما فعالین فرهنگی از انجام کارها و امورات فرهنگی دلسرد نشده و با حلم، سعه صدر، و پشتکار خود به برنامه ها جامع عمل بپوشانید.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به تبیین خطوط قرمر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دین اسلام، امام و شهدا، آرمان های آنها، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خطوط قرمز ما هستند و هرکسی به اینها اهانت کند ما با تمام وجود خود در مقابل آن خواهیم ایستاد.

در ادامه این نشست مسئولین تشکل ها و کانون ها بعد از معرفی خود به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/