کد خبر: 533 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱

عضو هیأت موسس انصار الله یمن:

سلاح انصارالله،ایمان به خداست/ هنوز ساعت صفر جنگ با آل سعود زده نشده است

شرف الدین شمس الدینی رئیس اتحادیه علمای یمن با اشاره به تحولات این کشور کفت: نیروهای مردمی با از بین بردن نیروهای القاعده و داعش، خاک این کشور را از وجود عمال آل سعود و وهابیت پاکسازی کرده اند.

سلاح انصارالله،ایمان به خداست/ هنوز ساعت صفر جنگ با آل سعود زده نشده است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، علی یحیی شرف الدین شمس الدینی عصر دوشنبه در اجتماع بزرگ دانشجویی دانشگاه های اردبیل در حمایت از مردم مظلوم یمن که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در سالن خودسیانی این دانشگاه برگزار شد گفت: تمام ارزشهای معنوی و اسلامی انقلاب یمن براساس موازین انقلاب ایران است.

وی روحیه دینی و معنوی، اتکا به قرآن و اهل بیت، دشمن شناسی و انزجار از آمریکا را به عنوان مهمترین عامل دشمنی استکبار با اسلام و مسلمانان و افکار جنبش انصارالله یمن دانست و افزود: سید حسین بدرالدین در تمام مراحل شکل گیری انصارالله به این مولفه ها تاکید داشته است.

عضو هیئت موسس جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه سیدحسین روحیه دینی و معنوی انصارالله را بازسازی کرد گفت: علاوه بر این  توانست مردم یمن را نیز با قرآن و اهل بیت مرتبط کند.

وی با اشاره به تاکید سیدحسین بدرالدین بر لزوم دشمن شناسی بویژه آمریکا به عنوان دشمن اصلی کشورهای اسلامی تصریح کرد: انزجار از آمریکا با برگرفته از شعارهای انقلاب اسلامی ایران از دیگر مواردی است که پایه گذار انصارالله و انقلاب یمن، آن را مطرح کرده اند.

شرف الدین با اشاره به آغاز انقلاب یمن از شهر صعده و گسترش آن به سایر نقاط یمن بیان داشت: با رشد انقلاب به سایر مناطق تفکر مبتنی به انقلاب اسلامی در کل یمن پخش شد و زنگ خطر را برای آمریکا و اسرائیل به صدا درآورد.

وی افزود: غرب و آمریکا وقتی با یک بیداری اسلامی دیگر روبرو شدند از شدت ترس، دست پرورده خود را به حمله واداشتند،.

دستاوردهای مقاومت 40 روزه مردم یمن

شمس الدین جلوگیری از جنگ شیعه و سنی در یمن، خارج کردن کشور از دست القاعده و داعش، نشان دادن اوج مظلومیت یمن به تمام جهان، به هم زدن ائتلاف بزرگ عربی علیه یمن( بطوریکه ارتش پاکستان و مصر از همکاری با آل سعود سرباز زدند ) را از جمله دستاورد های مقاومت 40 روزه یمنی ها برشمرد.

وی به آخرین تحولات کشورش اشاره کرد و کفت: یکی از قبایل استان جیزان که عربستان مدتها آن منطقه را در تسخیر خود داشت با 100 نفر از مجاهدین توانست آل سعود را بیرون انداخته و با دسترسی به موقعیت های استراتژیکی منطقه از جمله سکوهای پرتاب موشکی دوربرد و انهدام چندین فروند هلیکوپتر آپاچی ال سعود وارد نجران هم شوند و این درحالی است که انصارالله هنوز جنگ خود را آغاز نکرده و ساعت صفر جنگ انصارالله با ال سعود زده نشده است.

عضو موسس انصارالله یمن به بیانیه ارتش یمن اشاره کرد و گفت: اگر آل سعود آتش بسی را که خود اعلام داشته ملتزم نباشد ، کل اراضی عربستان بجز مکه و مدینه منطقه جنگی خواهد بود و مورد تهاجمات همه جانبه انصارالله قرار خواهد گرفت.

 

ایمان و توکل بر خدا قویترین و بزرگترین سلاح است

شمس الدین با بیان اینکه 3میلیون یمنی برای شکستن شاخ شیطان داوطلب هستند گفت: یمن با جمعیت 25 میلیون نفری خود با دستیابی به 70 میلیون قطعه سلاح دارای موقعیت های ممتازی در منطقه و حتی خود عربستان است.

رئیس اتحادیه علمای یمن تعداد نفرات و قدرت سلاح ها را  مورد اعتماد ندانست و گفت: تنها با سلاح ایمان و توکل بر خدا است که پیروزی بزرگ اسلام در یمن رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد یمن با سلاح ایمان با فرماندهی رهبر جوان سید حسین، به ساحل ارامش دست خواهد یافت. شمس الدین در بخش دیگری از سخنان خود به گوشه های از سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: آیت الله خامنه ای عالم به سنن الهی هستند و از روی منطق می گویند یمن پیروز است.

نصرت الهی در یمن کاملا مشهود است

عضو موسس انصارالله با بیان اینکه  نصرت الهی در یمن به عینه مشاهده می شود گفت: آنچه در آیات کلام الله مجید و روایات به ما رسیده است اکنون  قابل مشاهده و ملموس است.

وی از جوانان ایرانی خواست برای نشر انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان به مطالعه عمیق انقلاب ایران بپردازند و با رفتن به مزار شهدا روح شهادت را در خود تقویت کنند تا با عمل به فرامین رهبر مسلمین جهان با نشر عدالت و مبانی اسلام ناب جهان را از جنود شیطان پاک کنند.

 وعده های قرآن، حق است و پیروزی نهایی حق بر باطل هم بسیار نزدیک است.

ایران، پشتیبان کشورهای محور مقاومت است

عضو موسس انصارالله یمن در پاسخ به اعزام نیروهای کمکی به یمن گفت: ایران پشتیبان تمام کشورهای محور مقاومت است و هرجا مقاومتی علیه استکبار صورت می گیرد حمایت ایران نیز مشهود است.

وی ادامه داد: یمن پر از مجاهد است که در شرایط سخت آموزش دیده اند و به قویترین سلاحها یعنی ایمان مجهزند و از هیچ کس و هیچ چیزی هراسی ندارند با اینکه می دانیم اگر رهبر مسلمین جهان اجازه جهاد بدهد، ایرانیـــــــها آل سعود را از صحنه تاریخ حذف خواهند کرد.

یمن جدید بر پایه لیاقت و بدور از جبهه گیری های قومی و مذهبی برپا می شود.

وی در مورد یمن جدید هم گفت: بعد از پایان تجاوزات، یمنی که انصارالله تشکیل خواهد داد همراه با پیمان دوستی و برادری خواهد بود و در دولت آینده بر اساس تجربه و لیاقت استوار با هر دین و مذهبی استوارخواهد شد.

رئیس اتحادیه علمای یمن با اشاره به توسعه جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: این درخت هر روز در حال تنومند شدن است و هم اکنون تمام مردم این کشور تحت پوشش انصارالله قرار دارند.

 

ایران امروز نماینده اسلام واقعی در جهان و بیانگر چهره رحمانی از اسلام است

گودرز صادقی سرپرست دانشگاه محقق در اجتماع بزرگ دانشگاهیان اردبیل در سالن خودسیانی این دانشگاه با ترسیم چهره واقعی اسلام گفت: حکومت سعودی در طول تاریخ تأسیس خود چهره ای خشن و غیر انسانی و ظالمانه ای از خود نشان داده است و روز به روز با کشتن زنان و کودکان بی دفاع یمن به این چهره وحشی خود بیشتر دامن می زند.

وی با بیان اینکه ما مرزبندی به نام اسلام داریم گفت: هر کشوری که این پرچم را برمی دارد در واقع نماینده ما است و ما هم وابسته به اسلام واقعی هستیم.

صادقی عملیات های انتحاری ، شکنجه زنان و کودکان، جهاد نکاح و فروش دختران در بازار برده ، قتل و غارت روستائیان را از جمله اقدامات شیطانی استکبار و وهابیت خواند و گفت: مبارزه با جنود شیطان وظیفه هر مسلمانی است.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: ما با مظلوم خواهیم ماند و برای ما و مسلمان واقعی اسم و قوم و قبیله مهم نیست حتی تمامی اهل کتاب برای ما محترم اند و ما وظیفه خود می دانیم که به حمایت از مظلوم در اقصی نقاط عالم بپردازیم و این وظیفه ای است که امام راحل و شهدای 8 سال دفاع مقدس به ما یاد دادند.

توزیع سربند های مزین به یا مهدی(عج)، پخش نماهنگ از جنایات آل سعود در یمن  و قرائت بیانیه پایانی همراه با فریاد های مرگ بر آل سعود، استکبار، اسرائیل غاصب از جمله برنامه های به اجرا در آمده در این اجتماع بزرگ بود.

انتهای خبر/ج